Speeder Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Skrivbordet i skolan, jag som gjort roboten... ej klar dock. Väldigt jobbig text under ikonerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Skrivbordet i skolan, jag som gjort roboten... ej klar dock. Vad går du för program? Undrar eftersom du verkar sitta framför datorn ganska mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 (redigerad) Vad går du för program? Undrar eftersom du verkar sitta framför datorn ganska mycket... Går teknik med inriktning virtuell design. Läser 3d studio som inviduellt val Speeder: ähh va inte så känslig Redigerad 4 maj, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Uppdaterat: miranda ny färg på tema ny skin (eller färg ) på winamp. tagit bort kalendern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Desktop @ Maj 2005 Gjorde mig av med Samurize på skrivbordet, fiaxde en miniconfig för taskbar:en istället (det ni ser till vänster) Edit: uppdaerat, ränsade all ikoner från skrivborder och flyttade dem till en submenu i quickrun Redigerad 6 maj, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Desktop @ Maj 2005 Gjorde mig av med Samurize på skrivbordet, fiaxde en miniconfig för taskbar:en istället (det ni ser till vänster) Ser mycket bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jag undrar vart man kan ladda ner sånna där färgteman på start ment grejen.(det som är blått och grönt som standard, som man kan byta till silver och olivgrönt sen. Sånt som du har i hel blått!) Jag har sett en annan här på forumet som haft rött... Så om någon vet vart man fixar sånt så kan dom gärna få svara på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Mitt lilla skrivbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Mitt lilla skrivbord Ställer mig ner på knä och säger: "Åh du store desktopmästare" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Här är min för dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Gillar färgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Mitt lilla skrivbord Dags att städa? och fixa style xp? och ny bakrund? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Gillar färgen. Påminner mig lite om Humlas orginalfärg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Orkade äntligen byta tema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Dillen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Mitt, lite ostädat, ska formatera snart, eller. Nåt. Typ. Kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Nytt! Edit: Nån som vet hur man får bort det vita skiten under ikonerna? Redigerad 8 maj, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Markera ikonerna och tryck sedan på delete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Försöker hitta ett visual style som inte är extremt minimalistiskt eller raka motsatsen till minimalism. Så jag har denna just nu! Vad heter temat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Vad heter temat? Det där heter typ... Royale eller nåt. Finns här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts