Marquis Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Hur klarar ni er med så där låg upplösning? Jag kör med 1280 x 1024 och jag är inte nöjd ännu... Jag vill ha ännu högre, men det går inte. Jaja... Har inget speciellt skrivbord just nu... Så jag orkar inte göra mig besväret att visa er. jag kör i 1400 x 1050 och är nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 jag kör i 1400 x 1050 och är nöjd Umm... Hur då? Har det nåt med grafikkortet att göra typ..? Jag kan inte ha högre än 1280 x 1024... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Jag kan inte ha högre heller! Dock så är det inte nödvändigt för mig då jag tycker 1280*1024 är bra till 3dstudio! :"> PS. Har nog inte med graffe kort å göra, har nämligen GF4 Ti4800SE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Jag provade 1600 x 1200 men det var alldeles för litet! Jag kör på 1280 x 1024. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 mitt orginella skrivbord http://www.svenskavolvoklubben.com/bilder/wingsoffire.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Jag håller på med Samurize nu, men tänk på att det här är mitt första verk Mitt skrivbord Ps: Hittar ingen SVT1 och 2 logo ! Har hittat massor men ingen funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Jag håller på med Samurize nu, men tänk på att det här är mitt första verk Mitt skrivbord Ps: Hittar ingen SVT1 och 2 logo ! Har hittat massor men ingen funkar Den måste vara i .PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Joo, jag vet ! Jag hittar en bild på SVT 1 och 2 logon och sparar som ! Sen så går jag in i paint, öppnar, sparar som .PNG och öppnar i Config tool men bilden kommer inte upp ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Joo, jag vet ! Jag hittar en bild på SVT 1 och 2 logon och sparar som ! Sen så går jag in i paint, öppnar, sparar som .PNG och öppnar i Config tool men bilden kommer inte upp ! fixa dom i PS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Orka ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 du måste spara dom som png i ps, samurize funkar tyvärr ej med paint sparade png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Alla andra bilder, Kanal3, TV4, Kanal5 Winamp bilden är sparade i .PNG i Paint Det gick inte med PS heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Alla andra bilder, Kanal3, TV4, Kanal5 Winamp bilden är sparade i .PNG i Paint Det gick inte med PS heller tog du "spara för webben"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Nej... Ska man det eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 nån mer än jag som gillar hiphop? Me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Paul Kariya?! () right men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 du måste spara dom som png i ps, samurize funkar tyvärr ej med paint sparade png (:!!! Funkar så bra så.. Har fixat massa grejer i paint.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Jag håller på med Samurize nu, men tänk på att det här är mitt första verk Mitt skrivbord Ps: Hittar ingen SVT1 och 2 logo ! Har hittat massor men ingen funkar (:!!! så du är en liten fjortis du? (om man tänker på att du är inne på luanrstorm ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 så du är en liten fjortis du? (om man tänker på att du är inne på luanrstorm ) Ja, världen går under för att han på ett lätt och smidigt sätt håller kontakt med sina kompisar som förmodligen också har Lunar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 skrivbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts