xPisc Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Skrivbord Vilket tema? Använder du program el. uxtheme.dll? Snyggt, skulle vilja ha ett sådant eftersom att det är likt orginal XP fast med glas (ett sådant jag letat efter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Mitt dah(o) Vad heter temat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Nu ser det lite anurlunda ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Nu ser det lite anurlunda ut. Ser grym ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Behövs inga ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Nu ser det lite anurlunda ut. Skulle du kunna skicka länk till bakgrundsbilden? Maxz . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 (redigerad) Skulle du kunna skicka länk till bakgrundsbilden? Maxz . Sådär http://img32.exs.cx/img32/4268/1024x768wallpaper9zn.th.jpg Redigerad 7 april, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Skickar hela bilden, kunde inte länka den. HAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Här är mitt. Tog med ett fönster för att visa mitt snygga tema. Tema: HmmXP Bakgrund: Hi-Fidelity. Ska finnas på pixelgirlpresents.com Skicka annars pm. Ikoner: SnowE 2 Det var nog allt. http://img145.exs.cx/img145/5549/skrivbord8iv.th.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Behövs inga ord. Yuck iCandy, Fin bakgrund iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Så här ser mitt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Så här ser mitt ut "Don't worry, I'm from the internet!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Så här ser mitt ut Pixlig bakgrund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Min StyleXP installation försvann när jag installerade om datorn, och jag har inte orkat fixa, men såhär ser det ut nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Min StyleXP installation försvann när jag installerade om datorn, och jag har inte orkat fixa, men såhär ser det ut nu. Kan du lägga ut den där bakgrunden i 1024*768? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Vad gör man om man har dåligt minne... om nån vill ha bakgrunden är det bara säga till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Vad gör man om man har dåligt minne... om nån vill ha bakgrunden är det bara säga till Är det inte en Mercury.psd jag ser på ditt skrivbord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Vad gör man om man har dåligt minne... om nån vill ha bakgrunden är det bara säga till Sånt har man Rainlendar alternativt ShirusuPad till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Vilket tema? Använder du program el. uxtheme.dll? Snyggt, skulle vilja ha ett sådant eftersom att det är likt orginal XP fast med glas (ett sådant jag letat efter) Den kan man få utan patchad uxtheme. Den läckte från Media Center 2006. Sök lite på internet efter royale visual style så hittar du den tillslut. Hittar du inte kan jag skicka, har den på andra datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Är det inte en Mercury.psd jag ser på ditt skrivbord? Jo.. hhehe vigge: nymodigheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts