Cortez Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Samurize, tar det mycket av datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Samurize, tar det mycket av datorn? Nope. Beror iofs på vad för config du har, men klarar du dig utan 17 plugins och 28 diagram är det nog lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Samurize, tar det mycket av datorn? Ensamt använder Samurize kanske 3-5mb av RAM-minnet, CPU-användningen är inte märkbar, det är alla monitoreringar som använder upp RAM-minnet, men det överstiger oftast inte mer än kanske 10mb RAM.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Älska snöflingan. Stell, lär ni er i skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 I brist på underhållning gjorde jag nyss ett enkelt wallpaper... Tog bilden själv genom fönstret och efterbehandlade den lite... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/02WP.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 I brist på underhållning gjorde jag nyss ett enkelt wallpaper... Tog bilden själv genom fönstret och efterbehandlade den lite... Härligt! Du bor också på landet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Då är vi tre stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Då är vi tre stycken Fyra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 (redigerad) Fyra Fem . Rejäl spam-varning kommer snart va? Aja, får väl ta och lägga upp mitt skrivbord, fult, men jag orkar inte bry mig! Edit: Rensade lite i snabbstartmenyn... Redigerad 30 mars, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 (redigerad) Inget fel på det.. men du skulle kunna ta bort lite skit i snabbmenyn.. Edit nu ser det snyggare ut! ngn som kan ngt bra skin eller ngt? det jag har nu är skit fult! Redigerad 30 mars, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Fem . Sex . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Fortfrande sex Ehm.. spam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Fortfrande sex Ehm.. spam? Ehm.. rejält onödigt? (Nu kommer en kommentar om att det jag skrev var rejält onödigt). Anyway.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Ska du säga, ditt var ju minst lika onödigt. (Nu kommer en kommentar om att det jag skrev var rejält onödigt). Anyway.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Onödigt! n00bs! *skojar* INgen som har ett bra tips på ngt theme? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 (redigerad) Ehhh skit it. Redigerad 30 mars, 2005 av Geten123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Onödigt! n00bs! *skojar* INgen som har ett bra tips på ngt theme? Vad gillar du för typ av teman då? Och har du WindowBlinds, StyleXP eller Litestep? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Gjort wallpapern helt SJÄLV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Snyggt, speciellt bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Gjort wallpapern helt SJÄLV Hahaha, ojojoj, "Åsa nisse, säger det dig nått?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts