Jump to content

Dump, skrivbord

KalleR
 Share

Recommended Posts

Öppna bilden direkt, servern verkar blocka hotlinking...

Btw, den var ju lika avancerad som Kalles, enda som skiljde är ju formen som var lite mer genomarbetad ;P

Ja, det jag menar.

Men kalle gjorde sina på 1timme.

Tycker det låter som otroligt lång tid för ett par bollar. Bollarna behöver inget arbete heller. Bara att göra en boll som finns. ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Ja, det jag menar.

Men kalle gjorde sina på 1timme.

Tycker det låter som otroligt lång tid för ett par bollar. Bollarna behöver inget arbete heller. Bara att göra en boll som finns. ;P

Ett jävla pill var det attt få bollarna att refektera lagom mkt, får undeerlaget att reflektera så det blir helt vitt, men sammtidigt få skuggor, och få dit ljuset så det blev snyggt...

Men om han gjorde den på 5min så är han jävligt säker, med tanke på att det to 3-4 minuter att rendera bollarna, så han kan inte haft mkt tid att jobba på ;P

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett jävla pill var det attt få bollarna att refektera lagom mkt, får undeerlaget att reflektera så det blir helt vitt, men sammtidigt få skuggor, och få dit ljuset så det blev snyggt...

Men om han gjorde den på 5min så är han jävligt säker, med tanke på att det to 3-4 minuter att rendera bollarna, så han kan inte haft mkt tid att jobba på ;P

Jag tycker iaf att du har gjort det bra. Stell verkar ju inte kunna göra bättre på kort tid, bara hans kompis. Kan du visa något eget verk StellHell?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Hultenius changed the title to Dump, skrivbord