P-C Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Usch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Gjort i skolan eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jag gjorde den och några andra när jag hade tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 OK btw här är min.. hyllning till clanen : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Jävligt snyggt KalleR, bara på en timme? Du är gud LoL? ett par bollar. Lägg in färg och transparant. Voila! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 LoL? ett par bollar. Lägg in färg och transparant. Voila! Ett par bollar, färg och 50% transparant: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 @KalleR: Vad använder du för program när du gör såna där 3D-grejjer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 3d studio max Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Ett par bollar, färg och 50% transparant: Men din bulle. Jaja, lite reflektioner och skit med då. Menar bara att det är inget supersvårt. Min klasskompis verk. Gjorde den på 5min i skolan http://fs5.deviantart.com/i/2004/344/b/1/Snow_flake_by_dinAsty.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Sånt kan jag också. user posted image Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Men din bulle. Jaja, lite reflektioner och skit med då. Menar bara att det är inget supersvårt. Min klasskompis verk. Gjorde den på 5min i skolan http://fs5.deviantart.com/i/2004/344/b/1/Snow_flake_by_dinAsty.jpg B ser svårt ut.. jag menar att göra en fyrkant där det står user posted image på måste vara svårt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Öppna bilden direkt, servern verkar blocka hotlinking... Btw, den var ju lika avancerad som Kalles, enda som skiljde är ju formen som var lite mer genomarbetad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Öppna bilden direkt, servern verkar blocka hotlinking... Btw, den var ju lika avancerad som Kalles, enda som skiljde är ju formen som var lite mer genomarbetad Ja, det jag menar. Men kalle gjorde sina på 1timme. Tycker det låter som otroligt lång tid för ett par bollar. Bollarna behöver inget arbete heller. Bara att göra en boll som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 (redigerad) Ja, det jag menar. Men kalle gjorde sina på 1timme. Tycker det låter som otroligt lång tid för ett par bollar. Bollarna behöver inget arbete heller. Bara att göra en boll som finns. Ett jävla pill var det attt få bollarna att refektera lagom mkt, får undeerlaget att reflektera så det blir helt vitt, men sammtidigt få skuggor, och få dit ljuset så det blev snyggt... Men om han gjorde den på 5min så är han jävligt säker, med tanke på att det to 3-4 minuter att rendera bollarna, så han kan inte haft mkt tid att jobba på Redigerad 27 mars, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Ett jävla pill var det attt få bollarna att refektera lagom mkt, får undeerlaget att reflektera så det blir helt vitt, men sammtidigt få skuggor, och få dit ljuset så det blev snyggt... Men om han gjorde den på 5min så är han jävligt säker, med tanke på att det to 3-4 minuter att rendera bollarna, så han kan inte haft mkt tid att jobba på Jag tycker iaf att du har gjort det bra. Stell verkar ju inte kunna göra bättre på kort tid, bara hans kompis. Kan du visa något eget verk StellHell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Annan version av min senaste bakgrund: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 (redigerad) Nytt Mortal Kombat tema igen. Orkade inte ändra Samurize utseendet. Redigerad 27 mars, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Orkar inte ta screen men just nuhar jag denna underbara bild gjord av någon i artpad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Nytt Mortal Kombat tema igen. Orkade inte ändra Samurize utseendet. Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts