aikjonas12 Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Ladda ej hem Samurize. det är ett spijon program. Bara så ni vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Ladda ej hem Samurize. det är ett spijon program. Bara så ni vet! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/ROFL_smile.gif Jag tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/ROFL_smile.gif Jag tror inte det. What he said Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 (redigerad) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/ROFL_smile.gif Jag tror inte det. Ok, men jag VET det Edit: Sånna typer gör mig grymt iriterad. Det fins ingen anledning att jag skulle juga om en sån sak. Redigerad 25 mars, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Ok, men jag VET det Edit: Sånna typer gör mig grymt iriterad. Det fins ingen anledning att jag skulle juga om en sån sak. Och hur fick du reda på det då? Har du några bevis? Jag har använt Samurize i säkert ett halv år nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 http://sweh.mine.nu/bilder/uploads/server2003.JPG Mitt fina skrivbord La upp ett tidigare på min linux men det orkar jag inte leta upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Ladda ej hem Samurize. det är ett spijon program. Bara så ni vet! Mmm, säkert! Har du inte laddat ner det från Samurize.com eller? Där är det iaf inget spionprogram, men möjligtvis om du fått tag i det på nån annan sida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Mmm, säkert! Har du inte laddat ner det från Samurize.com eller? Där är det iaf inget spionprogram, men möjligtvis om du fått tag i det på nån annan sida... Jo, det ver därifrån jag laddade ner det. Men f*n jag bryr mig inte längre, har endå avinstalerat det nu så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Jo, det ver därifrån jag laddade ner det. Men f*n jag bryr mig inte längre, har endå avinstalerat det nu så... Samurize hämtar ganska mycket info från systemet för att fylla alla variabler. Är därför vissa säkerhetsprogram upptäcker det som Spyware. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Usch vad många gulliga särskrivningar och felstavningar. Mums! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Slängde ihop en bakgrund på nån timme i förrgår natt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 (redigerad) Slängde ihop en bakgrund på nån timme i förrgår natt Snyggt ! Också grym låt du lyssnar på hade du kunnat lägga upp wallpapret ? EDIT : lägger upp bild på mitt då ! Redigerad 26 mars, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Slängde ihop en bakgrund på nån timme i förrgår natt Hur? Vilket program alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Mitt just nu: http://img102.exs.cx/img102/7465/desk0pp.jpg Orka städa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Hur? Vilket program alltså. 3D Studio MAX vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Japp, 3D studio max. Frenzy: ATWA här har du tapeten: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Var menat som en header till en hemsida, blev en wallpaper... @KalleR: Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Fixade till mitt lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Japp, 3D studio max. Frenzy: ATWA här har du tapeten: Jävligt snyggt KalleR, bara på en timme? Du är gud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Slänger upp på mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts