Lindström Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Börjat på en ny config som sagt... inte riktigt nöjd... ska nog bygga om den från scratch med samma design sen när jag orkar, aja bild kommer ändå Lägg upp configen här när den är klar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Konstigt. Enligt Dictionary.com har "disk space" och "disc space" samma betydelse. Urkllipp: "Disk space n : (computer science) the space available on a magnetic disk [syn: disc space]" Notera det fetstilta. Visst, det är ju egentligen inte fel då det finns skivor inuti keramiklådan som en hårddisk ju är. Men disk associeras oftare med hårddiskar (hard disk) och disc med DVD, CD osv (Compact Disc exempelvis). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Visst, det är ju egentligen inte fel då det finns skivor inuti keramiklådan som en hårddisk ju är. Men disk associeras oftare med hårddiskar (hard disk) och disc med DVD, CD osv (Compact Disc exempelvis). Mmm, det har du rätt i. Det var därför jag började min post med ordet konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 (redigerad) Börjat på en ny config som sagt... inte riktigt nöjd... ska nog bygga om den från scratch med samma design sen när jag orkar, aja bild kommer ändå Jag använder inte samurize själv, men har börjat funderat på det. Dock skulle det isf helst vara något eget. Så då undrar jag, kan ni rekommender några/någon lätta tutorials att följa? Man måste ju börja nånstans... EDIT: Med denna post blev "Musik, Film & Grafik" mitt nya "most active in"!... Redigerad 13 mars, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Jag använder inte samurize själv, men har börjat funderat på det. Dock skulle det isf helst vara något eget. Så då undrar jag, kan ni rekommender några/någon lätta tutorials att följa? Man måste ju börja nånstans... Det brukar funka att bara testa sig fram, gjorde jag... samurize är väldigt lättanvänt. annars finns det på hemsidan, http://www.samurize.com/modules/sections/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Här är mitt, Jag vet mycket skit på skrivbordet... Orka rensa och städa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Mitt, har haft ganska länge nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Mitt Aarrrgh, vilket jobbigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Hur gör ni som att man ser vilka program som är på TV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Hur gör ni som att man ser vilka program som är på TV? Tuba-tv!!! Sök på google! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Tuba-tv!!! Sök på google! Samurize använder de flesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 (redigerad) Ny skärm. Hittade en klutt gamla spel. Redigerad 14 mars, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Drar upp tråden.. Mitt fina skrivbord.! http://img209.exs.cx/img209/9065/seppo5qm.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Mitt Fantastiskt fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Ny skärm. Hittade en klutt gamla spel. .schnappi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Fantastiskt fult Som om ditt är snyggare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 STOR BOKSTAV inget om mitt? Det är stilrent och inget kladd.. = STIL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Så här ser det ut hos mig. Precis nystädat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts