vinnecool Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Vinnecool: Vilket Windows är det? Me? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Du kan hitta en del på ThemeXP! Jag ändrade mitt! Vinnecool: Vilket Windows är det? Snyggt vad heter temat ?? och vart kan man få tag på det ?? Redigerad 12 mars, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Vinnecool: Vilket Windows är det? Microsoft Windows tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Me? Ja, ser ganska gammalt ut! Gurgel: http://www.themexp.org/preview.php?mid=955...&name=GREYX.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Hon e ju gullig jue Aja, back-on-track; Desktop @ 10 Mars 2005 Riktigt snyggt! håller själv på med en ny samu-config... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag använder Smoke Tackar! Det klart snyggaste skinnet som jag hittat till FF, tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Tackar! Det klart snyggaste skinnet som jag hittat till FF, tackar! Tänkte precis leta efter det.. vilken tur man har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Själv tycker jag inte nått slår orginalskinnet, eller jo, det förra orginalskinnet, var det vid 0.9 eller 1.0 dom bytte? aja, det gamla var snyggast, nån som vet om det finns nån remake av det till nuvarande FF? Redigerad 12 mars, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 (redigerad) Får väl slänga upp en bild på mitt då... Inte så värst snyggt men jag jobbar fortfarande på det (halvt) Och ja jag vet att Winamp är buggat... Det verkar inte gå att fixa Redigerad 13 mars, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Jösses... slipknot news... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Skribb, varför står det Theducation under memo? Anledningen till att jag frågar är för att min Mamma jobbar på ett företag som heter så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 På en plats som kallas Internet. Moget svar....Varför inte bara länka istället för och "post-hunta"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 (redigerad) Skribb, varför står det Theducation under memo? Anledningen till att jag frågar är för att min Mamma jobbar på ett företag som heter så.. De tillverkar ju matteprov och sånt. vinnecool: Jaa... men det är inte allt... den växlar mellan Nordichardware, FragZone, DN, Metal Underground, Slipknot News och TorrentPortal. Redigerad 13 mars, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Börjat på en ny config som sagt... inte riktigt nöjd... ska nog bygga om den från scratch med samma design sen när jag orkar, aja bild kommer ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Snyggt! Btw, hur får man sånna tecken, som det är på MSN saken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Börjat på en ny config som sagt... inte riktigt nöjd... ska nog bygga om den från scratch med samma design sen när jag orkar, aja bild kommer ändå Är det windows me/98/2000 du använder, eller är det något skin till xp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 (redigerad) Börjat på en ny config som sagt... inte riktigt nöjd... ska nog bygga om den från scratch med samma design sen när jag orkar, aja bild kommer ändå Fyra invändningar; Disk space är inget sammansatt ord och stavas med k inte c (för då blir det disc som i cd-skiva), och för bubbligt för min smak. Och trash stavas inte med C Men väldigt bra gjort! Redigerad 13 mars, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Fyra invändningar; Disk space är inget sammansatt ord och stavas med k inte c (för då blir det disc som i cd-skiva), och för bubbligt för min smak. Och trash stavas inte med C Men väldigt bra gjort! Tack för rättelserna, ska ändras senare vinnecool: Nej det är xp med "windows klassiskt" temat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Fyra invändningar; Disk space är inget sammansatt ord och stavas med k inte c (för då blir det disc som i cd-skiva), och för bubbligt för min smak. Och trash stavas inte med C Men väldigt bra gjort! Konstigt. Enligt Dictionary.com har "disk space" och "disc space" samma betydelse. Urkllipp: "Disk space n : (computer science) the space available on a magnetic disk [syn: disc space]" Notera det fetstilta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Tack för rättelserna, ska ändras senare vinnecool: Nej det är xp med "windows klassiskt" temat Finns samurize till me? :'( Är så trött på mitt skrivbord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts