vigge Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Men kan ni slutade citera bilder? Kul att se 4 kopior av originalbilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Jag har testat ett sånt där "Desktop X" att ha istället för skrivbord! Jag tycker bara det är jobbigare, vart lägger sig t.ex program man har startat och en internet sida? I vanliga fall lägger de ju sig på aktivitetslisten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Jag brukar bara ha svart bakrund och så lite ikoner som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Är det någon som har en bra, fin pixelfont eller anti-aliasfont? Har tröttnat på kroeger och hooge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Därför kan det inte vara snyggt? Sluta klaga och kom med något bättre isf! Nej, det är orginal, tråkigt och fult. Lägger man upp sitt skrivbord här får man för fan tåla att folk gillar och inte gillar det. Helt ovisentligt annars, papp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Är det någon som har en bra, fin pixelfont eller anti-aliasfont? Har tröttnat på kroeger och hooge... Jag använder Visitor som pixelfont. Redigerad 11 mars, 2005 av Xeo001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Hon e ju gullig jue Aja, back-on-track; Desktop @ 10 Mars 2005 Hur har du fått till det så? Om jag lägger till ett tema så försvinner startmenyn och det, jag får bara t.ex väder, klocka, datum och en massa skit och lite knappar och sånt där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Någon som vet ett bra tema som passar mitt tema till Firefox... Eller det kanske ändrar sej det med... Men men... Säj nåt. Tar med en bild. Länka gärna till temat också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Mina ögon! Vilket vitt tema! Så här ska det va! (sry för kvaliteten!) Redigerad 11 mars, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Någon som vet nåt tema till Firefox också? . Lite väl vitt kanske.. Men jag gillar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Nåt Mac-tema kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Mitt nya Här e den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Någon som vet nåt tema till Firefox också? . Lite väl vitt kanske.. Men jag gillar det. Jag använder Smoke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Varför kör alla med windows klassiskt utseende på menyerna?? ser ju äckligt ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Varför kör alla med windows klassiskt utseende på menyerna?? ser ju äckligt ut.. Ja, usch.. Men dock tycker jag inte att XP utseendet ser så snyggt ut.. Det går ju att ha, men jag föredrar andra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Joo jag kör också med annat.. kör med stylexp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Vart kan man ladda ner xp teman någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Vart kan man ladda ner xp teman någonstans? HÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Vart kan man ladda ner xp teman någonstans? På en plats som kallas Internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Du kan hitta en del på ThemeXP! Jag ändrade mitt! Vinnecool: Vilket Windows är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts