vigge Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 R2D2, första snygga jag ser på länge! Ord, du har dock blandat en massa olika stilar från olika skapare, jag föredrar att göra allt själv (förutom VS då, alldeles för jobbigt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Ord, du har dock blandat en massa olika stilar från olika skapare, jag föredrar att göra allt själv (förutom VS då, alldeles för jobbigt ) Brukar göra det ibland, men denna gång blev det inte så. Installerade FlyAKite OSX pack, då blir VS, ikoner, login och boot MAC/Windows, men ikonerna var fula och temat var fult, så jag bytte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Detta är då mitt. VS: HmmXP Bakgrund: Nån Mac-bakgrund. Samurize-tema: Moe Stat. Mediaspelaren är Foobar med foo_looks och temat foopilot. MSN-grejen är Miranda IM (moddat). "Docken" längst ner är Y'z Dock och ikonerna heter SnowE 2. Skrivbordet http://img238.exs.cx/img238/7049/skrivbord0yt.th.jpg Mirandas chatt-fönster. http://img238.exs.cx/img238/6807/miranda4hs.th.png Och Foobar http://img238.exs.cx/img238/8464/foobar8wf.th.png Satan vad du har fått till det bra. Visste inte att man kunde göra miranda IM så fint.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Mitt nya :"> http://whiteglovegaming.myftp.org/bakgrund3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Har denna feta 2f2f bilden. Redigerad 9 mars, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Yuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Det var den fulaste bilden på manson jag nånsin sett!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Det var den fulaste bilden på manson jag nånsin sett!! Finns det en bra bild på han eller? Han ser ju ut som nånting som levt under jorden i 65 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Blir äcklad när jag ser honom.. Kopplar ihop det med hans dåliga sexvanor (opererat ut ett revben för att nå ner med huvudet..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Det finns bra på Marilyn men vem bryr sej om bilderna när man kan lyssna på musiken? Åter till min "dump" Gjort själv. Och jag är nöjd med även den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Det finns bra på Marilyn men vem bryr sej om bilderna när man kan lyssna på musiken? Åter till min "dump" Gjort själv. Och jag är nöjd med även den. Ser inte det snygga med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Blir äcklad när jag ser honom.. Kopplar ihop det med hans dåliga sexvanor (opererat ut ett revben för att nå ner med huvudet..) Suger han av sig själv? Oh shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Updatedad <-- stavning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Suger han av sig själv? Oh shit Det är det som myten säger, däremot är det bevisat att det icke är sant, men det hindrade honom inte att operar till sig ett bara bröst (För att få lika stora som sin flickvän) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Det är det som myten säger, däremot är det bevisat att det icke är sant, men det hindrade honom inte att operar till sig ett bara bröst (För att få lika stora som sin flickvän) Han har inte haft bröst på nånn video/bild jag sett iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Det är det som myten säger, däremot är det bevisat att det icke är sant, men det hindrade honom inte att operar till sig ett bara bröst (För att få lika stora som sin flickvän) Aja, men när myten "var sann" så vart det inpluggat i mitt huvud. Kommer inte glömma så kommer aldrig kunna se manson utan att bli äcklad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Fy fan vad jag hatar Manson En sjuk, dyster varelse. USCH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Han har inte haft bröst på nånn video/bild jag sett iaf. Nehe, me ja har sett dom och han har själv sagt att han gjorde det för att kunna tävla me sin tjej om snyggast bröst, sen om han tog bort dom igen vet ja inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Mitt (Tillfälligt): Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts