Gurgel Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 För att stajla här på GTA forumet kanske... Alltså det är ju bara göra en bild där det finns massa grejer på, sen sätta som bakgrund, ta screen shot sen lägga ut här det var därför ajg undrade om det som är på bilden funkar eller bara en bild! Det på bilden funkar och om jag inte tar helt fel på ikonen så användewr han samurize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Det på bilden funkar och om jag inte tar helt fel på ikonen så användewr han samurize Någon som vet hur sånt funkar? tycker det är rätt coolt och skulle va soft att ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 (redigerad) Har du bara gjort en bild med texter på eller funkar allt? Det tror la fan att det funkar edit; och ja jag använder samurize Redigerad 27 februari, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Det tror la fan att det funkar edit; och ja jag använder samurize Var kan man få tag på det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 (redigerad) Här , fast jag har gjort min egna config Redigerad 27 februari, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Här , fast jag har gjort min egna config Tackar för den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Tackar för den Varsågod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Mitt fina skrivbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Mitt fina skrivbord Vad är Yu-Gi-Oh! online för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vad är Yu-Gi-Oh! online för något? Tror det är typ nåt sorts kortspel... Om inte jag har helt fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Tror det är typ nåt sorts kortspel... Om inte jag har helt fel... Jajaja, jag vet det. Men jag undrade vafan det har att göra på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jajaja, jag vet det. Men jag undrade vafan det har att göra på datorn. Man spelar det kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Man spelar det kanske? Ja, men jag vill ha en bättre förklaring, för Yu-Gi-Oh! på datorn? Uschfy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Ja, men jag vill ha en bättre förklaring, för Yu-Gi-Oh! på datorn? Uschfy? Har du över huvudtaget spelat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 (redigerad) Är inte det nått typ wannabe-Pokemon-aktitgt för småttingar? Redigerad 28 februari, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Är inte det nått typ wannabe-Pokemon-aktitgt för småttingar? Joo, precis.. Går förövrigt på TV på 4:an nån helgdag tidigt på morgonen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Är inte det nått typ wannabe-Pokemon-aktitgt för småttingar? Nej det är det inte, inte spelet iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Är inte det nått typ wannabe-Pokemon-aktitgt för småttingar? Eller hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Eller hur. MEN! Min kompis lillebrorsa spelar det med sin kompis (Kortspelet altså, det äkta) och dom är 10 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Det är en rip-off på Magic The Gathering. Ritkigt skräp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts