xPisc Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) Min fina bakgrund är borta!! Vart tvungen och ta en provisorisk men ni får en update senare med den riktiga (: Mitt skrivbord jusst nu: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/skrivbordet.gif Ädit: Fixade en bättre bakgrund (: Redigerad 7 februari, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) Duuuude! Var finns skrivbordet och vad heter temat? Kärlek Edit: Blurp, du har ju LiteStep. Orka. Aja du kan ju ändå säga vad de heter Redigerad 7 februari, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) LiteStep är det enda som är bra, minimalist 4 life Temat heter untitled1, finns på Devart och bakgrunden heter något som jag inte har memorerat. Redigerad 7 februari, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Min fina bakgrund är borta!! Vart tvungen och ta en provisorisk men ni får en update senare med den riktiga (: Mitt skrivbord jusst nu: Aaaah.. Vart hittade du bakgrunden? Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Inte jag på bakgrunden, en polare, som inte bågade hoppa ner (ca 2m) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Inte jag på bakgrunden, en polare, som inte bågade hoppa ner (ca 2m) Omg, det är fan en klon av en kille i min klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Omg, det är fan en klon av en kille i min klass Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 (redigerad) LiteStep är det enda som är bra, minimalist 4 life Temat heter untitled1, finns på Devart och bakgrunden heter något som jag inte har memorerat. You do not know the concept of minimalism !11! Redigerad 8 februari, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Riktigt snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 You do not know the concept of minimalism !11!!! Orka överanvändning av hooge 05_53 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Orka överanvändning av hooge 05_53 Orka whina på vartenda desktop jag har! dessutom är det hooge 05_55 och themet har det som default. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Orka whina på vartenda desktop jag har! dessutom är det hooge 05_55 och themet har det som default. Lägg upp något som är snyggt så slutar jag Alla har olika åsikter, jag gillar inte text-only teman (det du visade var ju i princip ett), och inte heller att man har animebakgrunder. Minimalism älskar jag däremot , men inte alla typer av det. Btw, enda som skiljer Hooge 05_53 och 05_55 är att tecknen har blivit mer kompakta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Lägg upp något som är snyggt så slutar jag Alla har olika åsikter, jag gillar inte text-only teman (det du visade var ju i princip ett), och inte heller att man har animebakgrunder. Minimalism älskar jag däremot , men inte alla typer av det. Btw, enda som skiljer Hooge 05_53 och 05_55 är att tecknen har blivit mer kompakta Anime bakgrunder? o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Anime bakgrunder? o_O Vad hade du förra gången? Aja, det här börjar bli off-topic.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Liknar fluxbox, mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 (redigerad) Mitt enkla skrivbord: Redigerad 10 februari, 2005 av fabian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Mitt enkla skrivbord: Enkla?! Du har ju alldeles för mycket skit på skrivbordet. Rensa bort lite ikoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Enkla?! Du har ju alldeles för mycket skit på skrivbordet. Rensa bort lite ikoner. Varför? Jag använder ju alla ikoner utom "java webstart"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Enkla?! Du har ju alldeles för mycket skit på skrivbordet. Rensa bort lite ikoner. Sen när bestämmer du över honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Mitt enkla skrivbord: Vad är det för program så man ser va det är för tvprogram på tv?? Kan man ladda hem det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts