Jump to content

Dump, skrivbord

KalleR
 Share

Recommended Posts

För det första, det var en pingvin som skapade linux (pingviner är förövrigt jävligt smarta så snel hest).

För det andra så är kde skitschysst (:

Inte för att vara petig men det var faktiskt en finne som startade linux, jag svär. Men du har dock en poäng... Han som startade linux, var som sagt finne, men såg ut som en pingvin. Dessutom kan jag förstå dina tankar, en finne kan väl inte göra något sådant?.. För att göra ett operativsystem krävs det ju en pingvins hjärna...

Här är beviset:

post-24-1107637136_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Faktiskt, så skickades det runt olika disskutioner i email om Linux logga, för den måste ju ha en logga. Och Linus Torvalds som han, som skapade Linux, så vackert heter, hade en pingvin(ett gossedjur :wub::P).

Så det vart en knubbig leende pingvin. Han tyckte också att det skulle hate Freax(eller nå) och kosta pengar, men han farsa eller nått avrådde honom ;)

edit: jevlar vilken liten upplösning jag kom på att jag hade! har bytt till 1280 1024 nu (www.intresseklubbenantecknar.tk)

Redigerad av the-copy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Hultenius changed the title to Dump, skrivbord