StellHell Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Synd att ni är n00bs allihop.. Bilden kommer från Deviantart och är photoshopad. Bilden va på bara tjejen från början. Synd att ni är för hjärndöda och inte fattar det Tycker den är så jävla bra gjort så jag var tvungen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Öh, det ser man visserligen. Men själva bilden är hyfsat äcklig, eller gillar du sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Tycker orginalet är bekvämast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Synd att ni är n00bs allihop.. Bilden kommer från Deviantart och är photoshopad. Bilden va på bara tjejen från början. Synd att ni är för hjärndöda och inte fattar det Tycker den är så jävla bra gjort så jag var tvungen.. Hjärndöd? Eftersom jag har tillräckligt med hjärnkapacitet för att skriva detta är jag nog inte alls hjärndöd. Om du menar som 'sjuk i huvudet' så är jag inte det heller. Allt jag säger är att det är väldigt udda att ha en dödad, blodig gravid ung tjej på sitt skrivbordsunderlägg. Makes sense, eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Tycker orginalet är bekvämast Vad är Mario Worlds.exe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Öh, det ser man visserligen. Men själva bilden är hyfsat äcklig, eller gillar du sånt? Sexuellt upphetsad - Nej Tillfredställd på annat sätt - Nej Tycker bara att bilden är frächt gjord och har den som önsketänkade att jag skulle kunna göra lika bra fakes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Duger väl åt mig... Men vad säger övriga som upptäcker den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Synd att ni är n00bs allihop.. Bilden kommer från Deviantart och är photoshopad. Bilden va på bara tjejen från början. Synd att ni är för hjärndöda och inte fattar det Tycker den är så jävla bra gjort så jag var tvungen.. Jag tycker den är vacker, på något underligt sätt.... Inte sexuellt upphetsande, om ni tror det, men den är vacker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Duger väl åt mig... Men vad säger övriga som upptäcker den? Dom säger väl inte så mycket. Mamma trodde som en del av n00bsen att det var en äkta bild. När hon fick reda på sanningen så blev hon tyst. Vinne: Den är ju rååcool. Älskar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) Jag tycker den är vacker, på något underligt sätt.... Inte sexuellt upphetsande, om ni tror det, men den är vacker... Vacker våld. I cinematiskt sammanhang kan allt bli vackert... Editation. Fast jag måste erkänna - sjukt skrivbordsunderlägg...själv kör jag helvitt, motherfuckers. Redigerad 3 februari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Jag har en bild från appetite4destruction... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Vacker våld. I cinematiskt sammanhang kan allt bli vackert... Editation. Fast jag måste erkänna - sjukt skrivbordsunderlägg...själv kör jag helvitt, motherfuckers. Join teh dark side! Skrikande vit färg, rakt in i ögongloben. YOUR BLIND MOTHER FUCKA! Om jag kör helfärgat kör jag svart alternativt mörkt mörkt grönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Join teh dark side! Skrikande vit färg, rakt in i ögongloben. YOUR BLIND MOTHER FUCKA! Om jag kör helfärgat kör jag svart alternativt mörkt mörkt grönt. HA! Samma här, du är inte ensam.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Vad är Mario Worlds.exe? Det är som en pc vertion av supermario(inga roms här inte) men jag laddade ner den från en laglig hemsida(tror jag ) men den ska vara laglig!(jag kan skicka den på msn om du gillar mario!(själv tycker jag det var ganska tråkigt!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 (redigerad) Mitt skrivbord Redigerad 5 februari, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Mitt skrivbord Gaaaah! Linux! Den svenske galningen som lanserade GraatiS operativsystem eller vafaaan det nu va! Linux är ett rätt kul operativsystem... operativsystem.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Gaaaah! Linux! Den svenske galningen som lanserade GraatiS operativsystem eller vafaaan det nu va! Linux är ett rätt kul operativsystem... operativsystem.... Vi säger såhär.. Det var en Finne som startade linux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Gaaaah! Linux! Den svenske galningen som lanserade GraatiS operativsystem eller vafaaan det nu va! Linux är ett rätt kul operativsystem... operativsystem.... Var det inte en finne som gjorde Linux? Eller har jag fel..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Var det inte en finne som gjorde Linux? Eller har jag fel..? Du har helt rätt mannen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 (redigerad) För det första, det var en pingvin som skapade linux (pingviner är förövrigt jävligt smarta så snel hest). För det andra så är kde skitschysst (: Redigerad 5 februari, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts