KalleR Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Här kan ni posta en skärmdump av et skrivbord, om ni vill! skapar denna tråd mest för att skryta om mitt eget (:!!! Här kommer mitt (kraftigt komprimerad bild): http://ninthgate.mine.nu/~oz/bilder/skrivbordet180803.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload6/gta_grejs.jpg hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 GTA3_Player, lust att skicka mig den där Samurize filen du har? (Tycker den ser bra ut!). Alltså, inte programmet, bara den där config filen (?) Eller om du inte vill det, kan nån säga hur man gör en egen sån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 (redigerad) är inte riktigt färdig med det än... kanske lägger upp det när jag är färdig (:!!! ps: winamp kontrollerna funkar ej med winamp3 Redigerad 18 augusti, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Hur gör man såna där? är det svårt? Om det är enkelt kan tillochmed jag göra det (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Hur gör man såna där? är det svårt? Om det är enkelt kan tillochmed jag göra det Jag vill också veta så, vill nån svara? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 (redigerad) min... och ja... jag städa skrivbordet.. (nångång) Redigerad 19 augusti, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Jag vill också veta så, vill nån svara? (:!!! det är lätt när man kan det chupaccabra gjorde en guide kolla om han har kvar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 det är lätt när man kan det chupaccabra gjorde en guide kolla om han har kvar den var skulle den vara isåfall? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 (redigerad) det är lätt när man kan det chupaccabra gjorde en guide kolla om han har kvar den jag har inte använt nån guide iallafall Gta_fan1: pm Redigerad 19 augusti, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload6/mindesktop1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Ahhum, jag har aldrig fattat hur man lägger upp en bild här (försökt 1 gång)! (:!!! Någon som kan hjälpa till? Vad ska man skriva i rutan som kommer upp när man trycker på IMG? Vart filen ligger på hårddisken eller? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Ahhum, jag har aldrig fattat hur man lägger upp en bild här (försökt 1 gång)! (:!!! Någon som kan hjälpa till? Vad ska man skriva i rutan som kommer upp när man trycker på IMG? Vart filen ligger på hårddisken eller? :"> nepp, där du lagt ut den på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Men hur gör man en sån där cool grej på skrivbordet så man ser vad som går på TV och allt sånt... som GTA3_PLAYER har... Om nån redan gjort en guide, kan nån vara god å länka den? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 (redigerad) (:!!! Redigerad 19 augusti, 2003 av joakimnestor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 (redigerad) Hmm... Direct Connect, Kazaa Lite (:!!! Fy Joakimnestor... Redigerad 19 augusti, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 (redigerad) http://www.geocities.com/urachez2003/skrivbordet.JPG *EDIT* Jaha, det vart ingen bild av det där! (:!!! Redigerad 19 augusti, 2003 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Skicka den till mig om du söker host ( Msn: Joakim_nestor_@hotmail.com eller på #vicecitycenter @ qnet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Här min guide jag har gjort till Samurize(Bara bilder) skickade den till Tyrone och han kunde följa den utan problem så att ni alla andra borde kunna också. Guide Ni behöver WinRar för att kunna öppna den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 min... och ja... jag städa skrivbordet.. (nångång) Här har vi en som prenumerar på Pc för alla! Märks mycket väl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts