BarOs Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Kan någon förklara vägen till Sunshine Autos, jag har tappat bort min karta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Den ligger vid flyplatsen, använd den här kartan så kan du få reda på exakt var det ligger: http://www.oddweb.net/gta4/index.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 tryck på forsale Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freakynocke Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Vars nånstans vid sunshine autos hittar man garaget?? jag har sökt som en dåre men kan ej hitta garaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Vars nånstans vid sunshine autos hittar man garaget?? jag har sökt som en dåre men kan ej hitta garaget åk ner och titta till höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freakynocke Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 garaget ligger alltså där man kör ner där den där spraygaraget ligger eller?? måste man ha klarat en viss procent av spelet oxå innan man kan sälja bilar??? för det enda jag ser där nere är en karta över street race :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 garaget ligger alltså där man kör ner där den där spraygaraget ligger eller?? måste man ha klarat en viss procent av spelet oxå innan man kan sälja bilar??? för det enda jag ser där nere är en karta över street race :"> Garaget ligger till höger om streetrace-kartan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freakynocke Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 okej men jag ser ingen lista över vad dom vill ha för nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 okej men jag ser ingen lista över vad dom vill ha för nått Den är ju alldeles bredvid garaget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freakynocke Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 kan tyvärr ej se den, men måste man ha en viss avklarade procent av spelet innan man kan se den listan?? för att jag står därnere nu men jag ser inget förutom streetrace kartan :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 kan tyvärr ej se den, men måste man ha en viss avklarade procent av spelet innan man kan se den listan?? för att jag står därnere nu men jag ser inget förutom streetrace kartan :'( Har du köpt Sunshine Autos då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freakynocke Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 nje det har jag inte kan ej köpa sunshine just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 (redigerad) nje det har jag inte kan ej köpa sunshine just nu Då är det ju därför. Du måste ha köpt det först. Redigerad 20 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freakynocke Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 okej då vet jag måste köpa den då när jag väll klarar så långt iomed att jag har fastnat på ett uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 okej då vet jag måste köpa den då när jag väll klarar så långt iomed att jag har fastnat på ett uppdrag Vilket uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freakynocke Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 updraget där man skall rädda lance jag dör hela tiden eller så hinner han dö innan jag hinner få han därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 (redigerad) updraget där man skall rädda lance jag dör hela tiden eller så hinner han dö innan jag hinner få han därifrån sök här på forumet efter: Death Row då kommer du hitta tips om hur du klarar uppdraget EDIT: här är en tråd med några olika förslag på hur man kan klara det Redigerad 20 augusti, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 ta en helikopter åk till taket där lance är sen ta ut alla vakter som är nära sen åk ner på marken gå fram till lance sen åk till sjukhuset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freakynocke Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 hmm vars finns det en näliggande heli då??? jag har dock problem ed att köra en heli lite väl svårstyrd (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts