the_kille Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 ja då skulle mna väl inte kuna höra på dom i spelet? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 ja då skulle mna väl inte kuna höra på dom i spelet? jo, det är bara att filerna blir kopierade till hd:n om man väljer det, annas läses dom från CD:n.... Btw, kan du byta sig. ? din är alldeles för hög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
infernus Skrivet 23 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Nej det går fan inte, fast jag har radiostationerna på datorn så händer inget när jag byter ut dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Öppnar ni dom med det programet? Då ska det komma upp en ruta där det står "converting" och sen ska det finnas en kopia av den fast i mp3 längst ner i mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 hrrm..kan man inte bränna en egen vice city playdisk där man har sina egna radiostationer?? ..men då räknas väl det till warez och då får vi inte snakka om det här förstås.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
infernus Skrivet 25 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 ¨Men åå jag menar det gick inte att byta ut dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 ¨Men åå jag menar det gick inte att byta ut dom... Men det går ju. Bara för att du inte kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Ta bort skrivskyddet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
infernus Skrivet 26 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Det går fan inte för mig... Jag har tagit bort skrivskyddet & jag har installerat radiostationerna på datorn... Någon som har lyckats?? Säg det isf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Jag har lyckats. Vad får du för problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
infernus Skrivet 26 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Jag har bytt ut en radiostation men när jag ska spela så blir det den vanliga radiostationen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Är den nya radiostatinen .adf då? Och heter den rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
infernus Skrivet 27 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Är den nya radiostatinen .adf då? Och heter den rätt? Ja, det e .adf & den heter rätt... Vet fan inte vad de e för fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 förlåt om jag drar upp denna tråden men jag undrar om det finns nått bra prog at sätt ihopp flera .mp3 filer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 finsn ett program som heter CoolEdit 2000 har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts