infernus Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Kan man göra egna radio stationer? Jag vet att det går att göra en och sen lägga in den i mp3 player... Jag menar om det finns ett program som man kan konvertera om till samma fil som Rockstar använder och sedan ersätta en annan radio station. Namnet på radio stationen kan man väl bara (tror jag) ändra med Gta texter. Jag har kommit på en till grej å jag lekte i GTA3 Audio Editor och hittade polis radion. Man kan ju byta ut dom ljud filerna mot svenska röster som sitter å pratar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Vet inte men jag tror inte att man behöver byta ut en radiostation, man kan nog bara lägga till i massa filer, lite jobbigt men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
infernus Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Men vet nån hur man gör det?? Vore grymt med en svensk radio station som inte e i mp3 player.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Sök på Google eller nåt efter ett program som kan konvertera till det formatet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 (redigerad) Här e convertern Gör en egen radiostations-mod =P Redigerad 18 augusti, 2003 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
infernus Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Här e convertern Gör en egen radiostations-mod =P Tackar Mikolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Här e convertern Gör en egen radiostations-mod =P Hur i hela friden funkar det där prog?? Det är muppat!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Hur i hela friden funkar det där prog?? Det är muppat!!! (:!!! Ja skitkonstigt! Ser ut som nåt jävla dos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Ja skitkonstigt! Ser ut som nåt jävla dos. w0rd! DOS ser det utsom.. sen kan man ju fan inte göra nått i det heller..?? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 (redigerad) Ja skitkonstigt! Ser ut som nåt jävla dos. WOHO JAG LYCKADES!!! Man ska bara ta öppna på en radiokanal och värja det programet. *Edit* Fan vad grymt. Nu får jag alla radiostationer på MP3! *Edit 2* K Chat är längst och Emotion kortast. Redigerad 18 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Vart ligger radiokanalerna då? Hittade inga i Audio mappen..?? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Vart ligger radiokanalerna då? Hittade inga i Audio mappen..?? (:!!! då har du valt att inte instalera radiokanalerna, kolla på play-disk där ligger dom tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 då har du valt att inte instalera radiokanalerna, kolla på play-disk där ligger dom tror jag Japp det gjorde dom.. skickar över dom nu.. 504mb.. (:!!! Seeegt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Programmet har inget grafiskt-gränssnitt, men funakr bra endå =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
infernus Skrivet 20 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Näää det gick inte!! Det går inte att byta ut någon radiostation för dom körs direkt från skivan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Kopiera filern från skivna till ..Grand Thef Auto Vice City/Audio/ sen funkar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
infernus Skrivet 20 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Kopiera filern från skivna till ..Grand Thef Auto Vice City/Audio/ sen funkar det! Det gick inte heller.... Dom körs från skivan fast man har radiostationerna på datorn iaf för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Ominstallera da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 programet funkar inte för mig jag kan inte få radio stationetna på mp3 det sstår filen hittast inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Har ni valt "Install VC radiostations" när ni installerade VC då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts