MattiaSS Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Jag har gått igenom mina stats 100ggr utan att se att något fattades. Idag kom jag på det. Riflerange!!!! Det står att man ska ha 45points. Ok tänkte jag, jag har 62! Jag trodde att det var uppdraget vid rifle rangen. Fattade aldrig att man kunde gå in där o skjuta hej vilt efter att det uppdraget var klart!!?? Hur som helst äntligen har jag 100, men det var en klen belöning. Dubbla liv på bilarna, obegränsad ammo, fast reload och nya kläder....Frankie? Vadå Frankie? Eller vem rättare sagt. Var är livvakterna folk snackar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Var är livvakterna folk snackar om? De är i rummet till höger så fort du kommer in i vercetti estate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Går de verkligen inte att få 100 % om man har skrivit in nån kod så att man spwanar bilar? Ja skrev in så att kan fick golfbilen bara för att se hur den såg ut... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Går de verkligen inte att få 100 % om man har skrivit in nån kod så att man spwanar bilar? Ja skrev in så att kan fick golfbilen bara för att se hur den såg ut... (:!!! jo, det går att få 100% om man har fuskat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 De är i rummet till höger så fort du kommer in i vercetti estate. Jag har inte fattat det än! Hur gör man med dem? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Jag har inte fattat det än! Hur gör man med dem? (:!!! Det finns en liten rosa cirkel framför varje livvakt. Gå in i den, så följer livvakterna efter dig, men det kostar $1000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Jag hittar inget i rummet till höger, bara en revolver, liv och armor... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Jag hittar inget i rummet till höger, bara en revolver, liv och armor... (:!!! Har du klarat 100% då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Jag har gått igenom mina stats 100ggr utan att se att något fattades. Idag kom jag på det. Riflerange!!!! Det står att man ska ha 45points. Ok tänkte jag, jag har 62! Jag trodde att det var uppdraget vid rifle rangen. Fattade aldrig att man kunde gå in där o skjuta hej vilt efter att det uppdraget var klart!!?? Hur som helst äntligen har jag 100, men det var en klen belöning. Dubbla liv på bilarna, obegränsad ammo, fast reload och nya kläder....Frankie? Vadå Frankie? Eller vem rättare sagt. Var är livvakterna folk snackar om? du kunde inte varnat dom som inte har klarat spelet än kanske (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts