Maden Las Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Jag har fått viruset Blaster på min dator och nu måste jag instalera om hela hårddisken, men först ska jag bränna ner mina sparade Vice spel, men var hittar jag dom? Ja hittar dom inte i Vice City mappen typ.. E de nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kick_Lance Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Jag har fått viruset Blaster på min dator och nu måste jag instalera om hela hårddisken, men först ska jag bränna ner mina sparade Vice spel, men var hittar jag dom? Ja hittar dom inte i Vice City mappen typ.. E de nån som vet? Dom ligger På C: Mina dokument.... Det e lite Cp men så e det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Ok tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 i vice city user files mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Varför ska du formatera om? (:!!! Det finns ju fixar och verktyg på nätet för att ta bort blaster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 1. starta om datorn i felsäkert läge och ta bort mablast.exe i windows mappen..om den låg där..eller om det var nån annan stans. 2. starta om och kolla om MABLAST.EXE finns i aktivitetshanteraren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 19 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Varför ska du formatera om? (:!!! Det finns ju fixar och verktyg på nätet för att ta bort blaster. Amen Blaster gör så att ja inte kan komma ut på internet....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts