Knylan Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Detta är skrattretande, men jag fattar inte hur jag ska göra för att dela ut pizzor. Kan någon förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Du gör precis som om du skulle göra en driveby! Titta åt det hållet du vill slänga pizzan, och "skjut"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Knylan Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 (redigerad) Men helvete, vad simpelt! Aldrig ens haft tanken på att kolla åt ena hållet, bara kört förbi och tryckt på skjutknappen. Redigerad 18 augusti, 2003 av Knylan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Var inte ledsen, gick på samma nit. Sen när man fattat känner man sig dum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 jo, så sant som de é skrivet. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 jo, så sant som de é skrivet. ja fattar inte.jag åker förbi vender motorcykeln mot han som ska han den och trycker på venster musknapp (skjjutknappen) och fortfarande delar han inte ut pizza ?e det en jevla bugg eller vado.kan man stå stilla och kasta pizzorna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 kan man stå stilla och kasta pizzorna ? Ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 har du kollat Pizzas left? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 ja fattar inte.jag åker förbi vender motorcykeln mot han som ska han den och trycker på venster musknapp (skjjutknappen) och fortfarande delar han inte ut pizza ?e det en jevla bugg eller vado.kan man stå stilla och kasta pizzorna ? Kollar du åt sidan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Kollar du åt sidan då? finns det nån speciell knapp för att venda huve åt ett håll men fortfarande köra rakt fram?(lr i vilket håll man kommer ifrån) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 finns det nån speciell knapp för att venda huve åt ett håll men fortfarande köra rakt fram?(lr i vilket håll man kommer ifrån) lol Ja det finns en kolla vänster och en kolla höger. Default är Q och W tror jag men man kan ställa in det i options. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts