Marquis Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Jag har gjort om några texturer till vc och nu undrar jag hur man får tillbaka dem till .txd formatet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 hur gjorde du om dom? använd vice txd, exportera bilderna (texturerna) som bmp, och sen importera dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 hur gjorde du om dom? använd vice txd, exportera bilderna (texturerna) som bmp, och sen importera dom hur importerar man dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Högerklicka på den gamla bilden och välj "replace", sen letar du upp din nya bild och dubbelklickar på den. Klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Högerklicka på den gamla bilden och välj "replace", sen letar du upp din nya bild och dubbelklickar på den. Klart! men sen kommer det upp en till ruta och där man ska välja en alpha textur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 men sen kommer det upp en till ruta och där man ska välja en alpha textur alpha är bilden i samma format... men helt vit!.. exportera en alpha i samma pixelstorlek eller rita en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 men sen kommer det upp en till ruta och där man ska välja en alpha textur Ja då ska du välja alpha texturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Ja då ska du välja alpha texturen. men då säger den: Error! Unsupported texture file. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 men då säger den: Error! Unsupported texture file. Är den i BMP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Är den i BMP? jopp, det är den (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 nu när jag lagt in den blir den bra svart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Ja sånt blir det för mig med, jag är ingen hajare på skins precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Ja sånt blir det för mig med, jag är ingen hajare på skins precis. ok, synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 det måste ju va åt fel för mih funkade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 för mig blir färgerna konstiga i spelet..även om alphan är vit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 det måste ju va åt fel för mih funkade det har du lagt in nått eget i spelet? vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts