PenuM Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Jag installerade om Vice City idag, pga att det hängde sig non-stop... Nu kan jag inte byta vapen på min Scroll. Så jag gick in på Controls, sen Redefine Controls, och försökte ändra tillbaka, så jag byter på scrollen. Men nej då! Det går inte!!!! Och det är väldigt störande att inte kunna ändra på scrollen. Så jag undrar, nån som vet hur jag kan fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Skumt! Exakt vad händer när du försöker ändra? Händer ingenting, eller vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Asså, jag trycker där man ska trycka för att ändra just "Next Weapon" Så kommer det upp "???" där, och jag försöker scrolla, men inget händer... frågetecknen bara fortsätter vara där, det är nästan som om scrollen inte finns överhuvudtaget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Den reagerar alltså inte när du scrollar... Fungerar scrollen över huvudtaget då? Kan det inte helt enkelt vara så att scrollen har pajat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Scrollen fungerar utmärkt annars. (Scrollar just nu ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Okej... Första gången du installera VC, hur gick det då? Var det inställt på scrollen från början, eller var du tvungen att ändra i inställningarna då också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 testa att trycka in scrollknappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Om jag trycker in scrollknappen så måste jag också trycka in den om jag vill byta vapen.... Första gången jag installerade så var den redan inställd på scrollknappen ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Din scroll, är det en sån som har "steg" eller "flyter" den fram? Förstår du vad jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Ja, jag fattar. Den har steg. ungefär. Det klickar iaf efter ett halvt varv typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Ingen som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Alltså för mig är det lite fram och tillbaka med det där ibland funkar scrollen i spelen när man konfigurerar kontroller ibland inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts