Marquis Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Det har ryktats att det var ett skämt, men det är tydligen sant! Läs detta och kommentera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Det har ryktats att det var ett skämt, men det är tydligen sant! Läs detta och kommentera! Jag tror inte den kommer att bli så bra... Pc-spel är ju anpassade till tangentbord och mus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 jag tror inte på den från jag ser den i affären Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Den verkar inte vara så mycket att ha... PC spel ska man spela på en dator inte i ett TV spel... (men det är bara vad jag tycker) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 värkar rätt onödig tycker ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 värkar rätt onödig tycker ja. onödig? på vilket sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 (redigerad) onödig? på vilket sätt? Den är ju precis som en dator, fast med handkontroll Redigerad 18 augusti, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 den komemr bli fet! Efter som man kommer kunna ladda hem grejer till den kommer det säkert komma både Xbox (2) och Playstation 2 (3) emulatorer till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 den komemr bli fet! Efter som man kommer kunna ladda hem grejer till den kommer det säkert komma både Xbox (2) och Playstation 2 (3) emulatorer till Varför inte göra det till sin vanliga dator istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Alla kanske inte har så bra dator? Nä... men de flesta lär nog ha en ganska bra dator när eller om det kommer att gå att ladda ner emulatorer till PS2 eller Xbox bara en gissning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Varför inte göra det till sin vanliga dator istället? jag har inte sagt att den slår datorer (gillar inte konsoller alls) men den komemr ändå bli en bra konsol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Lägger den i spel delen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 jag har inte sagt att den slår datorer (gillar inte konsoller alls) men den komemr ändå bli en bra konsol! Den som lever får se... men jag vet inte om man ska kalla den konsol eller dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Det är ju en konsol. Den verkar ju grym men jag köper den knappast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 får se hur mycket den kommer att kosta (:!!! sen avgör jag om jag ska köpa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geezus Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 jag tror inte på den från jag ser den i affären Den skulle inte säljas "fysiskt" har jag hört så då kan du vänta länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Den är ju precis som en dator, fast med handkontroll (:!!! huvva,..vilket skit. men de lär ju endå ska bli att man skaffar den nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 om dom inke kostar 10 000kr så kan man plocka isär dom och sälja delarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 kommer inte å köpa de...köper hellre en dosa till datan som man kan spela me...de finns ju såna...mykke bättre me data... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts