juicy Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Igår så hade jag inget och göra så då tänkte jag - Aaah! Kan spela lite VC och klara lite uppdrag. Satte mig förväntansfull vid datorn och dubbelklickade på ikonen och spelet startades nu gick jag in på - Load game, men till min stora förvånning så var det tommt där. nu gick jag bersärk och slog på min vägg. Altså vad fan kan det bero på? finns det någonstans där man kan ladda ner alla uppdrag man gjort? Hur fan ska jag göra? orkar seriöst inte göra om allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Gå in i Mina Dokument, och sen på GTA Vice City User Files. Vad finns det för filer i den mappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
juicy Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 .b och .set filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 .b filerna är dina sparnings-filer. Prova att starta VC en gång till. Det kanske bara hände något skumt fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
juicy Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Nämen jag har suttit och provat ett tag nu.. jag har ju sparat på andra ställen o så men det är ju så förbannat långt bak =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 b-filerna ÄR saven...där är de..har du kollat att de har rätt namn..tex -> GTAVCsf1.b och 2,3 ovs.. ett litet tips till alla som ser detta..i de tiderna då jag spelade gta3 så tog någon bort saven till gta3, gissa om jag blev förannad...förvara därför ALLTID sav-filerna på diskett! det gör jag nu med vc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 b-filerna ÄR saven...där är de..har du kollat att de har rätt namn..tex -> GTAVCsf1.b och 2,3 ovs.. ett litet tips till alla som ser detta..i de tiderna då jag spelade gta3 så tog någon bort saven till gta3, gissa om jag blev förannad...förvara därför ALLTID sav-filerna på diskett! det gör jag nu med vc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Telus Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 ladad ner 100% game save Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
juicy Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 i och för sig så kan jag göra det men jag vill ju fortfarande göra uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts