Bubbli Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 (redigerad) Jag undrar vilken som är eran favorit RadioKanal V-Rock Kchat Espantaso Emotion Wildstyle Flash Någon annan Det är fel stäng gärna Redigerad 18 augusti, 2003 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Du skulle göra poll istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 hmmm... espantoso eller flash fm. ja, jag vet onormala kanaler men dom är helt enkelt bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 (redigerad) Eehh... Wave 103 då? VCPR? Jaha, någon annan var ett av alternativen! Såg inte! :"> FAVVO: Fever 105 eller Flash FM... Ladykiller rockar ju! Redigerad 21 augusti, 2003 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 V-Rock såklart! Speciellt låten "I wanna rock" med "Twisted Sister". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 wave wildstyle, flash.. v-rock har inte särskilt mkt att komma med tyvärr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 V-Rock Och Flash FM Solklart Den sämsta Tycker jag e VCPR Han Marich Chaves (Stavning?) E ju den största tönten av alla Näst efter Ken Rosenburg och Kent Paul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 V-Rock Och Flash FM Solklart Den sämsta Tycker jag e VCPR Han Marich Chaves (Stavning?) E ju den största tönten av alla Näst efter Ken Rosenburg och Kent Paul När jag precis hade köpt VC så trodde jag att VCPR stod för "Vice City Police Radio". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 MP3 player såklart. då får man välja musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 jo, MP3 Player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Emotion 98.3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 1. Wave 103 2. Flash FM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 V-Rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 1.Mp3 Player 2 V-Rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 (redigerad) V-Rock och Wildstyle Redigerad 29 augusti, 2003 av the_kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alvar_91 Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 V-Rock såklart! Speciellt låten "I wanna rock" med "Twisted Sister". Jag håller med V-rock är klart bäst!!!!!!!!!!!!! ______________________________________ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrVercetti Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 K-Chat o MP3 player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Melancholy Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 (redigerad) V ROCK Redigerad 18 augusti, 2003 av Melancholy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Håller helt å hållet med TobbeH...V-Rock...å låten "I Wanna Rock"...Men Motley Crue med "Too young to fall in Love"..är också bra.. VCPR och K-Chat kan va rätt kul ibland....men man tröttnar på Maurice Chavez ibland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 vrock och k-chat d e kul när dom skjuter ihjäl nån på k-chat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts