MytenAnton Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 äre någon som har fått snömoden att funka..?den funka då ej för mig..och äre nån som kan tänkas göra en snöskoter till vice? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 äre någon som har fått snömoden att funka..?den funka då ej för mig..och äre nån som kan tänkas göra en snöskoter till vice? var finns den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Snö-modden verkar för jobbig, och stor för att tanka. Sega Gta3mods.de också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytenAnton Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Här---> http://gtareactor.daddeltreff.de/gtareacto...=detail&id=1676 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 är det nån som kan gjöra eller känner till en modd som byter ut palmerna mot vanliga träd ? ser så bögit ut om man ha palmer i snön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytenAnton Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 ja vet då inte om nåt sådant finns.. men de skulle va tufft om man fixade granar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 ja vet då inte om nåt sådant finns.. men de skulle va tufft om man fixade granar Julgranar då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Julgranar då eller? Men snälla... Man skulle kanske kunna ta dff och txd filerna från träden i GTA3, där finns det både lövträd och barrträd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Men snälla... Man skulle kanske kunna ta dff och txd filerna från träden i GTA3, där finns det både lövträd och barrträd. Har du ingen humor eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 (redigerad) Har du ingen humor eller? Jo men blir lite trött på att du postar i typ varje topic och kanske det bara är nåt vettigt 20% av gångerna. Redigerad 18 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Jo men blir lite trött på att du postar i typ varje topic och kanske det bara är nåt vettigt 20% av gångerna. Förlåt då! :'( Och vadå 20%! Kallar du mig för spammer, eller vadå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytenAnton Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 hallå..sluta tjafsa nu... Gta3_freak de skulle kanske gå.. har du gta3 och vc så kanske du kan testa.. sen om du får till de så kan ja kanske fixa snö på dom..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Snö i Vice City! lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Jo men blir lite trött på att du postar i typ varje topic och kanske det bara är nåt vettigt 20% av gångerna. var femte topic då alltså? om jag räknat rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Här---> http://gtareactor.daddeltreff.de/gtareacto...=detail&id=1676 haha. när jag var inne på den sajten så kollade jag på bilarna gör de så ska ni se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 haha. när jag var inne på den sajten så kollade jag på bilarna gör de så ska ni se haha, tankar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Förlåt då! :'( Och vadå 20%! Kallar du mig för spammer, eller vadå! Jupp smygare. Kariya: Haha fan vad ball. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts