guardian Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 filerna i gta3.img har problem för mig. jag kan inte starta spelet och jag har testat att installera om men det hjälper inte så jag kom på en ide. kan inte nån extrahera alla filerna i gta3.img och txd.img och lägga upp dom här eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Det tar bara onödigt lång tid, installera om istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 läs hela hultan...han har installerat om men de hjälper inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Det tar bara onödigt lång tid, installera om istället jo, jag har faktist testat det men det hjälpte inte filerna var kvar och det låter "pling" när den har laddat hälften före innan spelet startar och hänger sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 nu gör jag ett desperat försök! jag tog bort alla filerna som har med vice city att göra manuellt och installerar om helt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 om du avinstallerar vice city och installerar det igen, då kommer ju en ny gta3.img och om den, nya, inte hjälper så kan det inte heller hjälpa att lägga in alla txd på nytt, manuellt...om du fattar vad jag menar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts