kattälskaren Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 har ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 I morgon börjar skolan! så jag har inget jobb, och jag hade heller inget sommar jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 går i skola ett par år till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Menar du heltidsjobb eller? Jag antar det så jag röstar nej. Jag börja sista läsåret på gymnatiet men kommer nog studera ca 6 år till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Vote: Nej men jag har sommarjobbat fem veckor i sommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Menar du heltidsjobb eller? Jag antar det så jag röstar nej. Jag börja sista läsåret på gymnatiet men kommer nog studera ca 6 år till Holy sh*t! Ska du bli läkare eller? Inget sabbatsår inplanerat..? Själv har jag inget jobb, nej. Skolan fortfarande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Jobb? HORROR! Själv har man ett par år kvar i skolan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Holy sh*t! Ska du bli läkare eller? Inget sabbatsår inplanerat..? Själv har jag inget jobb, nej. Skolan fortfarande... Nej, mina chanser för det spolades för länge sedan (med tanke på att man måste ha 19-20) Men högskolan kräver många år... 3 år för högskoleingenjör och 5 år för civilingenjör. Jag tror jag väljer det sista för ska man vara utbildad så ska man vara riktigt utbildad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Det ska tydligen vara väldigt svårt att bli civilare nu för tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 (redigerad) jag hade jobb förut på konsum men var tvungen att sluta..ska söka till nåt mer snart Redigerad 18 augusti, 2003 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Jag jobbar bara på sommaren på min vinkällare men jag ska inte skaffa jobb här iaf. för att jag ska först gå på gymnasie å sen 5 år på universitet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 nej.... SKOLA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Själv så har jag minst 8 år till, ska bli läkare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Skola...... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Skola här med... :'( (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Jupp denna eviga skola.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Är det bara jag som tänker skaffa jobb i framtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Är det bara jag som tänker skaffa jobb i framtiden? lol Jag tänkte det mer som skaffa inom en snar framtid, en diffensionssak iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts