Marcus Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Finns det nån mod så man får in fler bilar i garagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 (redigerad) Ingen aning... Du kan ju kolla runt på sidor som http://www.gta3.net och se om det finns någon sån mod. Redigerad 17 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus Skrivet 17 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 för jag läste nåt sånt nån stans men kommer ej ihåg var :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 för jag läste nåt sånt nån stans men kommer ej ihåg var :'( Jo, när du säger det så har jag för mig att jag också har hört talas om någon sån mod. Men jag är inte säker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus Skrivet 17 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 säg till om du hittar nån..... det är så retligt med superstora garage och endast 2 bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 du behöver ingen mod jag vet hur du ska göra ta ett fordon ställ den vid dörren på ett fullt garage gå ut ur bilen sen ställ dig vid dörren tills den öppnas då ska då fort gå in i bilen och åka in i garage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 du behöver ingen mod jag vet hur du ska göra ta ett fordon ställ den vid dörren på ett fullt garage gå ut ur bilen sen ställ dig vid dörren tills den öppnas då ska då fort gå in i bilen och åka in i garage jupp, det går bra, fast ibland kan bilar försvinna om man gjort så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts