Visa Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 ska formatera om datorn... då jag tänkte installera win 2k... men undrar om det är så smart! jag vill ha tillgång till mer möjligheter samt verktyg som inte finns i XP!... så nu vet jag inte vad jag ska ha! VOTE PLZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Win XP mycket skönare att sitta med, inte det gamla "gråa" stilen som finns in dom andra operativsystemen vissligen är det mycket at konfiguiera men det är det värt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 jag hadde valt xp iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Null Vote Installera Linux istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 17 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 okok! men kom ihåg... XP har inte dom funktioner jag vill ha! sen så ser XP lite "lekfullt" ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 vilka funktioner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 mycket skönare att sitta med, inte det gamla "gråa" stilen som finns in dom andra operativsystemen Jag tycker att den "gamla gråa" stilen är mer diskret och snyggare än den nya, så jag har ställt om allt i XP till det gamla hederliga windows-utseendet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Jag tycker att den "gamla gråa" stilen är mer diskret och snyggare än den nya, så jag har ställt om allt i XP till det gamla hederliga windows-utseendet. Jag kan inte påstå att XP är snyggt, men det är i alla fall bättre än de tidigare versionerna av Windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 (redigerad) Win2K har en mer seriös look. Och är ett mer seriöst OS. Redigerad 17 augusti, 2003 av Deltanator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Ifall du vill ha tillgång till funktionerna i Win2k tycker jag du borde skaffa det, jag har XP med "Classic" l00ken =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 xp ska du ha...inget 2000...det e sämst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts