GFOK Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Är det nån mer än jag som är galen över att få behöva vänta till november, eftersom världens bästa spel kommer då, Pro Evolution Soccer 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 kommer väl inte till pc? vad tor du om Pro beach soccer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 kommer väl inte till pc? (:!!! vad tor du om Pro beach soccer då? Nja, tror inte på det riktigt. Men pro evolution soccer 3 lär vara något storartat. Jag har pro evolution soccer1 och det är några år gammalt men det håller än, det går inte tröttna på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Jag längtar som f*n till PES 3. Har du klarat masterserien i PES 2. Om ja, med vilket lag? Jag håller på att köra det just nu med juventus (Piemonte). Har köpt grymma spelare som, Vassel, Beckham, D´Alessnadro, Chivu och några andra unga spelare. Ps. köpte spelet för 15 Euro i Iatlien (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 (redigerad) jo, det blir nog grymt, jag har kört PES2 en hel del och det är ju grymt! @ GTA3_PLAYER: Jag tror nog att det kommer att bli bra, ska förhandsboka nu typ EDIT: Det kommer ju nu nästa onsdag (:!!! Redigerad 19 augusti, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Kan någon ett exakt datum för när det kommer ut? + ska de va mer klubblag å sånt eller för att jag har hört det på G@me Network! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Jag har faktiskt inte köpt pes2. Blev så förbannad att de inte uppgraderat transferna så jag sket i o köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Kan någon ett exakt datum för när det kommer ut? + ska de va mer klubblag å sånt eller för att jag har hört det på G@me Network!!! http://www.pesinsight.com/ På denna sidan står vilka klubblag som är med och annan bra info Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Men när kommer det ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 25 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Står på hemsidan, nån gång i november Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 5 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Världens nyhet! PES3 kommer om 12 dagar! Den 17oktober Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Jag har spelat Pro Beach Soccer. Det är det sämsta spelet på länge, tror jag. OnTopic: Ska nog köpa Pro Evolution Soccer 3... Om jag orkar masa mig till affären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 kolla på Level7 dom har recenserat PES3 där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 11 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 PES3 har fått högsta betyg i Slitz, och högsta betyg i det officiella playstation magasinet( kommer inte ihåg vad den heter). En vecka kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 11 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 kolla på Level7 dom har recenserat PES3 där Tack för den recensionen, det var trevlig läsning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 kör ni Master league eller egen liga? Själv kör jag egen liga på tre-stärnigt med Juventus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 19 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Kör master leauge med ajax, jävla grymt lag jag köpt upp. Testa och köp några spelare som man kan träna upp själva, dem blir svinbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts