Arvid Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Jag har varvat Vice City 100% och när jag skjuter med något vapen fylls magasinet på med en kula för varje kula jag skjuter bort. Jag kan alltså aldrig få slut på ammo. Bugg eller bara nåt dumt och overkligt som rockstar lagt in spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Jag har varvat Vice City 100% och när jag skjuter med något vapen fylls magasinet på med en kula för varje kula jag skjuter bort. Jag kan alltså aldrig få slut på ammo. Bugg eller bara nåt dumt och overkligt som rockstar lagt in spelet? ammon tar aldrig slut när man har 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 ammon tar aldrig slut när man har 100% dåligt tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 nej men det är ju bara roligt, när man klarat 100% så vill man ju ha lite extra...och att det är overklig spelar ju ingen roll då spelet redan är varvat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts