Marquis Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Melancholy Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 nu har jag ominstallerat spelet och testat att lägga in gta3_players polisbil, men då blir den bara helt vit: och en ducati 996 som jag lagt in helt korrekt: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload6/ingatexturer4.jpg också utan texturer :'( lägg in .txd filen i txd.img så ska det funka bra. jag fick exakt samma problem och löste det på detta vis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 lägg in .txd filen i txd.img så ska det funka bra. jag fick exakt samma problem och löste det på detta vis ok, ska genast testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 TACK GUARDIAN!!!! Det funkade så!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 TACK GUARDIAN!!!! Det funkade så!! man är väll proffs... VARSÅGOD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 vad har ni för jävla skitkopia av vc? Det ska ju inte finnas nån txd.img Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 vad har ni för jävla skitkopia av vc? Det ska ju inte finnas nån txd.img jo, det ska ju finnas i samma map som gta3.img Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 (redigerad) inte i den köpta erupeska versionen iallafall (har varit uppe nån tråd för länge sen om att txd.img som fanns i gta3 inte finns kvar i vc) + att om du läser i alla readme filer nämns det ingenting om txd.img Bildbevis: http://ninthgate.mine.nu/~kaller/txd.gif Redigerad 18 augusti, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 inte i den köpta erupesak versionen iallafall (har varit uppe nån tråd för länge sen om att txd.img som fanns i gta3 inte finns kvar i vc) + att om du läser i alla readme filer nämns det ingenting om txd.img Bildbevis: http://ninthgate.mine.nu/~kaller/txd.gif Jag har inte heller någon txd.img i min models-mapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Jag har inte heller någon txd.img i min models-mapp. Neither have I.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Nej det finns bara GTA3.txd i GTA3 inte i VC, där finns det bara GTA3.img och GTA3.dir. Vad har ni för versioner tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 (redigerad) Nej det finns bara GTA3.txd i GTA3 inte i VC, där finns det bara GTA3.img och GTA3.dir. Vad har ni för versioner tro? jag har den köpta versionen som jag köpt fullt lagligt på Siba Och detta är en bild på det: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload6/txd.jpg Redigerad 18 augusti, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts