logik Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 (redigerad) är det nån som vet ett bra program man gör hemsidor på? Redigerad 17 augusti, 2003 av logik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 är det nån som vet ett bra program som hemsidor på? va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 ne jag har inget bra men om du vill ha ett forum kan jag fixa ett åt . jag kan fixa forum som har 3 olika stilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Microsoft Frontpage är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Microsoft Frontpage är bra Om du tar bort "är bra" och ersätter det med "suger" så håller jag med dig! Om vi snackar "riktiga" program så borde du skaffa Macromedia Dreamweaver MX, det kostar ungefär lika mycket som Photoshop! Om du vill ha ett bra gratis-program så kan jag rekomendera HTML-kit. Finns att ladda ner på http://www.chami.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Microsoft Frontpage är bra eller Macromedia Dreamweaver tycker jag e bättre...fast det är ju inte gratis...inte frontpage heller men d händer ju att man får med det me datorn ganska ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Om du tar bort "är bra" och ersätter det med "suger" så håller jag med dig! Om vi snackar "riktiga" program så borde du skaffa Macromedia Dreamweaver MX, det kostar ungefär lika mycket som Photoshop! Om du vill ha ett bra gratis-program så kan jag rekomendera HTML-kit. Finns att ladda ner på http://www.chami.com jag tycker det funkar bra det är lättare att lära sig än Dreamweaver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 jag tycker det funkar bra det är lättare att lära sig än Dreamweaver Ok, ok... Jag vill inte bråka med den stora GTA3_PLAYER, särkislt inte nu när han är mod! ( ) Nämen, jag tycker tvärtom, Dremweaver är lättare, plus att man kan göra mycket mer saker i Dreamwaver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 jag fattar mer av frontpage iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 bara n00bs som använder hemside program använd m$ antekningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 bara n00bs som använder hemside program använd m$ antekningar. w0rd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 bara n00bs som använder hemside program använd m$ antekningar. Jag sa väll aldrig att man inte skulle sluta "programmera"? (Jag har svårt för att kalla HTML för programmeringsspråk.) Jag använder Dreamweaver mest till att få upp själva desgingen och så, men resten programmerar jag själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Jag använder Adobe GoLive för att göra mallar sedan proppar jag in PHP-kod med MS Anteckningar. Adobe GoLive "drar ut" HTML-koden lite så den blir lättläsligare men det betyder också att sidan blir större och drar mer trafik. Om den till slut blir 10 eller 15 kb kanske inte spelar så stor roll för er men ni kan ju tänka er GTAsajten... 5kb * 1500 besökare * 31 dagar = 227 mb/månad. Ibland använder jag program som automatiskt pressar ihop HTML-koden efter att jag har satt in PHP-kod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 jag tycker det funkar bra det är lättare att lära sig än Dreamweaver nu när mitt frontpage inte funkar måste jag änvända publisher 97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 använd netscape...jag gjorde det ett tag, men sen fick jag virus (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 jag fattar mer av frontpage iallafall på min nya sida får jag en massa "_vti_cnf" mappar och dom verkar inte ha nån funktion utan bara kopiera filer och ta massa mb såg på ett annat forum att det var frontpage som gjorde det (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 sånna får jag också.. men det är inte kopior... om du kollar på filerna så är alla 1kb. testa att ta bort hela den mappen, tror inte den har nån mening Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 tycker ni ska använda KWrite, ennel KEdit, eller varför inte pico? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts