Emil Killerman Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 hur någon??? jag vill alltså blåsa hela hårdisken !!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Vad menar du? Vill du formatera hårddisken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 hur någon??? jag vill alltså blåsa hela hårdisken !!!!! hm... kan aldrig nån fatta OM du ska installera Windows / Win 2k / Win NT: Du stoppar in cd:n i enheten i datorn, och startar! var säker på att datorn bootar från CD:n... sen startas installations prog. välj installera Windows XXX... sen finns alternativet formatera där! OM du ska installera Windows 9x: Starta datorn med en bootdisk, gå in i FDISK och välj ta bort icke DOS partion!.. skapa en ny dos partion, sen formaterar du den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Killerman Skrivet 17 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 jag har xp på datorn och vill ta bort det och hela hårdisken men man kan ju inte starta xp med dos....som på den gamla goda tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 jag har xp på datorn och vill ta bort det och hela hårdisken men man kan ju inte starta xp med dos....som på den gamla goda tiden MEN GÖR SOM JAG SÄGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Killerman Skrivet 17 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 jag vill formatera också!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 jag vill formatera också!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ursäkta uttrycket : TRÖGO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Ursäkta uttrycket : TRÖGO! mmm... exakt!... DET STÅR JU ATT MAN KAN FORMATERA SÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Killerman Skrivet 17 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 alltenativet formaterra finns inte!! och jag är inget trögo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 alltenativet formaterra finns inte!! och jag är inget trögo Ursäkta... Men om man läser den här tråden noga kan du faktiskt misstas med ett trögo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 alltenativet formaterra finns inte!! På vilket sätt gör du då?, trögo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 På vilket sätt gör du då?, trögo sluta bråka nu för f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 sluta bråka nu för f*n okok :"> ... men de e nå konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts