Zyber Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Hör av dig till supporten till affärern/spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 nästan jämt när jag spelar vc så stoppar spelet efter ca 10-20 min och då står det att det va ett systemfel inträffade snälla hjälp mig nån, jag e desperat :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Den viktigaste frågan: Har du orginal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 fyller din dator systemkraven? laggt in moddar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 orginal?..ha, pirat är oftast felfriare..sorgligt men sant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 orginal?..ha, pirat är oftast felfriare..sorgligt men sant.. Knappast! Men se inte till att få den här topicen låst nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 fyller din dator systemkraven? laggt in moddar? 1) min dator fyller sytemkraven till 100% 2) ej några moddar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Har du provat att installera om spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 nej men det händer inte bara på vc utan på nästan alla spel som jag har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 låter allvarligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 nej men det händer inte bara på vc utan på nästan alla spel som jag har Jaha... Varför sa du inte det från början då? Då är det förmodligen någonting som är fel med din dator. Kolla så att du inte har något hårdvaru-fel, eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts