kariya Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 kan du inte försöka skaffa mer smiliesar de är ju inget måste men det skulle varit trevligare, eller ja kanske inte?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 inegn som vill svara?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 (redigerad) inegn som vill svara?? Nä, jag hittade ingen passande smilie till mitt inlägg! Redigerad 17 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 MM det skulle vara roligt med några fler smiliesar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 MM det skulle vara roligt med några fler smiliesar n0llans forum har rätt många finns de någon sida med smiliesar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 n0llans forum har rätt många finns de någon sida med smiliesar? http://www.mysmilies.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Så svårt är det väl inte att uttrycka sina känslor? För det är därför "emotion icons" finns till för, inte för att vi ska få se på någon fighter mellan Darth vader och lukeskywalker (någon på forumet har den och den är jävl*gt snygg), men dem är endast till för att visa sin käsnlor i det man skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 JA det är sant Sirus va är det här för känsla http://smilies.crowd9.com/otn/violent/campersmiley.gif det är ju en bra fråga fast en sån här http://216.40.249.192/s/otn/violent/smileydies.gif kan ju folk använda...när du mosar nån i t.ex CS ? de ä lite klurig å veta vilka man ska välja å inte ta....tycker ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 (redigerad) FerkurZ!: Det betyder: Jag håller något i händerna och tittar ut ur min grotta ibland! Redigerad 17 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Eller att jag är psyko som bor i grotta med ett framtids vapen från starwars fast det var inge knänsla , man känner sig som en sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 (redigerad) Så svårt är det väl inte att uttrycka sina känslor? För det är därför "emotion icons" finns till för, inte för att vi ska få se på någon fighter mellan Darth vader och lukeskywalker (någon på forumet har den och den är jävl*gt snygg), men dem är endast till för att visa sin käsnlor i det man skriver. Redigerad 18 augusti, 2003 av siggge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Så svårt är det väl inte att uttrycka sina känslor? För det är därför "emotion icons" finns till för, inte för att vi ska få se på någon fighter mellan Darth vader och lukeskywalker (någon på forumet har den och den är jävl*gt snygg), men dem är endast till för att visa sin käsnlor i det man skriver. va? :"> så de va en dålig ide?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 va?:"> så de va en dålig ide?? njaä, det kanske finns nån smiley som skulle passa in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 njaä, det kanske finns nån smiley som skulle passa in kanske an w0rd smile? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 kanske an w0rd smile? jopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 jopp En smilie som kanske nickar medhållande skulle kanska passa in, men jag tycker att vi inte borde ha som på skribbs tex där det finns massor av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Om vi ska ha nån ny så måste vi ta bort en gammal. Vi behöver inte ha överflödigt med smilies. Dom här betyder nästan samma sak :"> ? Dom här betyder nästan samma sak ? Den här och används sällan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Om någon ska bort så tycker jag att "teehee" borde åka. Smilien används som Hulten skrev inte mycket (Har märkt det) dessutom finns den ju kvar om man kollar i de allra äldsta topicarna från Icon Boards-tiden... får absolut inte försvinna, den kan verkligen uttryka vad man känner ibland... jag saknar en =/ (allvarlig inte som denna: )och en sånn här: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload4/hehe.gif ©Arvid även fast den är lite lik jag tycker man kan ta bort eftersom det inte är någon smilie över huvudtaget och den används väl nästan aldrig heller... Jag har sagt mitt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Om någon ska bort så tycker jag att "teehee" borde åka. Smilien används som Hulten skrev inte mycket (Har märkt det) dessutom finns den ju kvar om man kollar i de allra äldsta topicarna från Icon Boards-tiden... får absolut inte försvinna, den kan verkligen uttryka vad man känner ibland... jag saknar en =/ (allvarlig inte som denna: )och en sånn här: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload4/hehe.gif ©Arvid även fast den är lite lik jag tycker man kan ta bort eftersom det inte är någon smilie över huvudtaget och den används väl nästan aldrig heller... Jag har sagt mitt... Håller med till 100%!!!! Även jag har sagt mitt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Den här http://invisionfree.com:54/19/132/emo/SMILIE_AV_VISA_CITY.GIF har jag gjort!... den använder skribb på sitt forum (:!!! http://invisionfree.com:54/19/132/emo/SMIL...V_VISA_CITY.GIF Hultan: det är väl bara speeder som använder ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts