HaKKooN Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Hur vinner man bloodring?? Det enda som jag fick när jag gick ut var att jag hade sprängt 21 bilar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrazyConnyShow Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Man ska typ åka igenom de rosa runda ringarna satt tidsmätaren går ner. Då vinner man. Eller så e det upp till en minut eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 ta ringarna tills du har en minut (jag klara det på tre ringar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 ta ringarna tills du har en minut (jag klara det på tre ringar) Är det inte två minuter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Är det inte två minuter? tiden ökar efter varje vunnen omgång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts