supmah Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Jag har klarat 68 procent av spelet. Och jag får inga mer uppdrag.....vad ska jag göra?Jag har köpt alla hus/företag och klarat alla uppdrag där....jag är klar med taxi,brandbils uppdragen....och har rånat 15 butiker och tagit 91 hp och alla rampages.....gjort 6 stunthopp och några checkpoints......hjälp!!!!??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HaKKooN Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Jag har klarat 68 procent av spelet. Och jag får inga mer uppdrag.....vad ska jag göra?Jag har köpt alla hus/företag och klarat alla uppdrag där....jag är klar med taxi,brandbils uppdragen....och har rånat 15 butiker och tagit 91 hp och alla rampages.....gjort 6 stunthopp och några checkpoints......hjälp!!!!??? T.ex. Alla checkpoints,polis-,pizza- och ambulansuppdragen och alla unika hopp..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
supmah Skrivet 17 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Ja ja vet men jag kommer ju inte få 30 procent mer för det......kanske bara 3 procent.....??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 (redigerad) men... du måste ju göra allt det för att få 100%, det kanske visst är 30% jag vet inte. men gör allt så ska det nog bli 100% till slut. (glöm inte allt man kan göra i stadiumet också) ... hur säger man stadium i plural? (off-topic ) EDIT: ojdå.. kom på det själv: ett staduim, flera staduim... haha raQzo Redigerad 17 augusti, 2003 av totte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 EDIT: ojdå.. kom på det själv: ett staduim, flera staduim... haha raQzo det låter inte rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
supmah Skrivet 17 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Men hur vinner man i motorstadion då???????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Men hur vinner man i motorstadion då???????????????????? Det beror på vad det är som spelas där inne. Om det är Hotring så är det bara att komma först som gäller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
supmah Skrivet 17 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Hur många varv är det på hotring då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Hur många varv är det på hotring då??? Minns inte... Tror det är 10 eller 15. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
supmah Skrivet 17 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Hur gör man för att laga bilen där inne?på hotring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 finns en liten infart om du stannar i mitten av den så börjar bilen att lagas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 där finns en rosa ring där du ska stanna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts