supmah Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 I vilket uppdrag ska man spränga "Cafe Robina"??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 inget varför vara så sur, de är väl bra att han inte spränger de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 mäh, det är ju alltid kul att spränga lite saker i luften! "boys with toys you know" raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 mäh, det är ju alltid kul att spränga lite saker i luften! "boys with toys you know" raQzo men umberto är ju snäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 I vilket uppdrag ska man spränga "Cafe Robina"??? var ligger det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Kaffé Det är hörtnet medfina fdärger runt på kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 OK, Kan man gå in där (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 OK, Kan man gå in där (:!!! Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Ja...och man får uppdrag av ägarens son (!?) tror ja det är umberto heter han....roliga uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Kan man spränga Cafe robina? de visst inte jag om ni inte menade att man skulle kasta in Granter. >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 nej det går inte att sprenga cafe robina.deremot så i sista uppdraget hos han om jag inte minns fel ska man planta bomberna hos cubanerna och sen fly upp på taket och se hur stellet totalförstördes njöt ner jag såg d,men taskigt betalt var det 10000 $ jag e proffs jag förtjenar mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts