juicy Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Okej nu är det så att jag är på första uppdraget hos P (Pistol killen) Jag skulle slå ner vapen från 4 fordon och nu när jag har gjort det så ska jag till golfbanan till en gul triangel.. när jag väl kommit dit så finns det inget.. jag sprang runt hela skiten och hittade noll.. vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 jag har inte gjort uppdraget, men tänk på att trangel betyder att du ska någonstanns som är över eller under dig (beroende på vilkt håll spetsen är åt) raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
juicy Skrivet 17 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 För det första är jag på en golfbana.. vad skulle finnas ovanför där? för det andra så har jag sprungit runt fanskapet o hittar fortfarande det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 hehe, okej då, tänkte inte på det (tänker inte så mycket alls nu ) jag kan faktiskt inte hjälpa dig, men lycka till raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Det låter som du menar uppdraget "Gun Runner"...eller kanske tar jag fel...för jag kommer inte ihåg att man skulle till Golfbanan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 nej man skulle mörda dom i bilarna efter man har tagit vapnena sen ska du skjuta sönder bilarna(tror det iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 (redigerad) Du ska upp på en liten byggnad (ta med golfbilen)där man skjuter iväg bollar, där är det massa livvakter som skyddar en kille, ta död på dom med golfklubban och sen så slår du ner den killen du skulle döda. följ bara pilen om det är en triangel som pekar uppåt så är det ovanför dig det är. EDIT: tror du menade det uppdraget ialla fall Redigerad 17 augusti, 2003 av dundersmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 men hallå han måste mena "Gun Runner" för på det uppdraget dundersmet sa ska man inte slå av några vapen av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts