Bubbli Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Fornordiska! Bedrövligt försök till Svenska annars! Ja, men som sagt det låter kul... Eftersom jag gillar Ramones så e det kul i nån säsong när Spike och Buffy väntar och Spike börjar sjunga på "I wanna be sedated" med Ramones... Jag sa det sista med tanke på att prata kast Men Spike eller han som spelar Spike (James Marsters) han har ett eget band och han sjunger as bra men Funnylin läs inte det här om du inte vill ha en "lätt" spoiler Det e nämligen ett musikal avsnitt som e rejält kul P.S. jag blev post 60 haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Ja, men som sagt det låter kul... Eftersom jag gillar Ramones så e det kul i nån säsong när Spike och Buffy väntar och Spike börjar sjunga på "I wanna be sedated" med Ramones... Jag sa det sista med tanke på att prata kast Men Spike eller han som spelar Spike (James Marsters) han har ett eget band och han sjunger as bra men Funnylin läs inte det här om du inte vill ha en "lätt" spoiler Det e nämligen ett musikal avsnitt som e rejält kul P.S. jag blev post 60 haha Du att jag vet vad som händer(Jag läste spoilers innan avsnitten sändes på amerikansk tv)...jag kan inte låta bli... Once More With Feelings...ser fram emot det avsnittet...fast önskar nästan att Warren(Adam Bush)hade fått vara med å sjunga lite...han sjunger mycket bättre, hans band(Common Rotation)spelar dessutom bättre musik än Ghost of the Robot(James Marsters band). Anthony Stewart Head sjunger också(Vet ej om han har nått band)stör mig på ett avsnitt i säsong 5 när han sitter och diggar sin egen röst(Som ljuder ur grammofonen)fast det låter faktiskt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Du att jag vet vad som händer(Jag läste spoilers innan avsnitten sändes på amerikansk tv)...jag kan inte låta bli... Once More With Feelings...ser fram emot det avsnittet...fast önskar nästan att Warren(Adam Bush)hade fått vara med å sjunga lite...han sjunger mycket bättre, hans band(Common Rotation)spelar dessutom bättre musik än Ghost of the Robot(James Marsters band). Anthony Stewart Head sjunger också(Vet ej om han har nått band)stör mig på ett avsnitt i säsong 5 när han sitter och diggar sin egen röst(Som ljuder ur grammofonen)fast det låter faktiskt bra! Okej jag ville inte säja nåt ifall du inte visste. Men Anthony Stewart Head har varit med i musikaler och sådant så det e därför han sjunger bra hehe. Så här tycker jag folk sjunger i "Once more with feeling" 1,Anthony Stewart Head 2,James Marsters 3,Amber Benson 4,Sarah Michelle Gellar 5,Michelle Trachtenberg 6,Allyson Hannigan Egentligen borde ju dom som e statister vara på listan men jag tycker jag listar dom som e med mest för alla statister "kan" ju sjunga eller vad man ska säja... Jag har aldrig hört Adam Bushe´s band e dom bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Men Anthony Stewart Head har varit med i musikaler och sådant så det e därför han sjunger bra hehe. Vet! Måste varit jobbigt just under dom inspelningarna. Mest med tanke på att dom spelade in 4 avsnitt samtidigt(Tog så lång tid att spela in OMTWF att dom startade med det lite tidigare!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Kan nu glädja alla kanal 5 ägare genom att avslöja att Buffy kommer till en TV nära er. Den 19 Januari börjar Buffy sändas på kanal 5, 5 dagar i veckan klockan 17.05(Om jag inte minns helt fel). Dom startar upp med säsong ett(Naturligtvis). Enligt mina källor har dom köpt in alla säsonger. Föga troligt eftersom TV4 fortfarande har rättigheterna till säsong 4 och 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Mm men tyväer e det TV4+ som man då inte har!!! Men det spelar ingen roll eftersom jag snart har alla säsonger på DVD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 (redigerad) Kanske gammalt skräp, denna tråd alltså, men.. http://www.savingangel.com/affimages/saorg.jpg Skriv på Save ANGEL Petition! Skriv på Angel Season 6 Petition! JAg vet, jag hatade buffy förut.. fast då var jag typ 12 år och hade bara sett 10 min av ett avsnitt forgive me :"> Redigerad 29 mars, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 http://www.savingangel.com/affimages/saorg.jpg Hehe...det var ett komiskt avsnitt...onda dockor som vill ta över världen...och Angel förvandlas till docka...komiskt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Har tyvärr inte sett ett enda avsnitt av Angel :'( Ska fixa alla säsongerna på DVD när 4e säsongen av buffy börjar (så kan jag se det parallellt, såsom det ska ses) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 (redigerad) Ni som följer Buffy på 5:an: Tänkte påminna er igår(men glömde). Idag(Onsdag)gick ett av dom bästa avsnittet av Buffy, kanske det absolut bästa. Once More With Feelings: Det berömda musikal avsnittet. Det är ruggigt bra. Ni kanske tänker: "Äh musikal, det kan jag vara utan. Nu ska jag gå och äta ett halvruttet äpple!" Men det här avsnittet är nog det mest unika avsnittet i TV historien. Tråkigt om ni missade det. btw: halvruttna äpplen är inte bra för magen, så ta en banan istället. Kan ju också passa på och säga att det imorgon(Torsdag...egenteligen idag...eh skit samma)också går ett väldigt bra avsnitt: Tabula Rasa. Komiska förväxlingar när The scooby gang förlorar minnet: You can count on that! Är Anya och Giles förlovade? Är Giles Spikes pappa? Heter Spike egenteligen Randy? Ni får svaren imorgon(Torsdag)...eh...det är idag kom jag ju överrens om! Edit: Angel: The Series har börjat sändas på Söndagar på TV4 runt klockan 01.00 på natten. Dum tid, med trevligt att det äntligen kommit hit. Redigerad 29 september, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Ja men ja men ja men jo fast jag har ju sett alla avsnitt. Missade iofs Angel. Fast jag ska fixa alla avsnitt för jag orkar inte sitta upp till 2 på söndagsnätter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 Missade iofs Angel. Fast jag ska fixa alla avsnitt för jag orkar inte sitta upp till 2 på söndagsnätter Det komiska i det hela är att reprisen visas på bättre tid. 00.25 på Torsdagar(Nu med andra ord). Inte heller en särskilt bra tid, men lite komiskt iaf. Man får väl hoppas att Kanal 5 köper in serien. Det gör iaf TV4:s utvecklingschef(?), en annan komisk grej. I ett officiellt meddelande står det att läsa att han är ett Buffy/Angel fan och att han hoppas 5:an köper in serien så att den kan få bättre sändningstid. Sen kan man ju undra om det är ett PR trick för att få fansen att trycka på 5:an. Eller om han verkligen gillar serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 Heheheh, coolt Skiter i vart det går, bara tiderna duger. Och det gör dom för tillfället inte. Hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts