PenuM Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Skulle vilja ha mer nyheter på gtasajten.com. Alltså, jag vill bli uppdaterad Nog för att det kanske inte finns så mycket nyheter men det är ändå kul att se att nånting händer iaf. Även minsta lilla förändring skulle glädja mig! Som ni kanske märker blir jag ofta och lätt uttråkad. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Nyheterna måste ju komma från nån/nått också(Rockstar tex)man kan ju inte publicera fejkade nyheter. Flyttar tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Jag tycker att det kommer nyheter stup i ett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 17 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Men som sagt... NÅNTING iallafall Rykten från nånting eller vad som helst... (kanske ni kunde göra en typ sektion för rykten nånstans..? Forumet eller var som helst?) Jag är rätt uttråkad, som jag tidigare nämnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Inte så lätt att hitta nyheter nu för tiden. Om ca ett år kommer nästa nyhets-bomb (precis innan nästa GTA släpps) så det är bara att vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 17 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Inte så lätt att hitta nyheter nu för tiden. Om ca ett år kommer nästa nyhets-bomb (precis innan nästa GTA släpps) så det är bara att vänta haha. Jag står nog ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts