Stoffe Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 ´Jag har aldrig varit full men sammanlagt har jag nog druckit så här mycket: --------------- härifrån ---------------- hit... sammanlagt alltså. Mer än så har jag aldrig druckit!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 ´Jag har aldrig varit full men sammanlagt har jag nog druckit så här mycket: --------------- härifrån ---------------- hit... sammanlagt alltså. Mer än så har jag aldrig druckit!! Samma här. Plus att det var lättöl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Samma här. Plus att det var lättöl Då kan ni lika gärna hålla er till saft... den som uppfann lättölen börde skutas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 ...vi vill se Einstein stellhell inte den där!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 ...vi vill se Einstein stellhell inte den där!!!!!!!!! vi vill inte att arvid härmar stell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Vaddå härmar!!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Vaddå härmar!!?? arvids avtar: http://user.tninet.se/~uza885s/pictures/eye5.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 ...vi vill se Einstein stellhell inte den där!!!!!!!!! Alla bara härmar och tar mina grejer... Kolla på stoffes senaste inlägg(ca. 10-20st) Sen ville Arvid ha URL:n till min Einstien avatar... Det är sånna här grejer som gör att man bara vill stänga ner forumet och aldrig komma tillbaka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Det är stell som har härmat Arvids!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 fan va träligt ner man postar samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Alla bara härmar och tar mina grejer... Kolla på stoffes senaste inlägg(ca. 10-20st) Sen ville Arvid ha URL:n till min Einstien avatar... Det är sånna här grejer som gör att man bara vill stänga ner forumet och aldrig komma tillbaka... vadå alla? 2 stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 vadå alla? 2 stycken jaja, du fattar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Alla bara härmar och tar mina grejer... Kolla på stoffes senaste inlägg(ca. 10-20st) Sen ville Arvid ha URL:n till min Einstien avatar... Det är sånna här grejer som gör att man bara vill stänga ner forumet och aldrig komma tillbaka... Alltså ta inte illa upp stellhell, anledningen till att jag frågade om adressen till din einstein-avatar var för att jag tyckte det var en cool bild på einstein, inte för att jag ville ha den som avatar. Dessutom har jag gjort min avatar själv, inte använt nåt från forumet... Ville bara jävlas lite, sorry... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Fan vad alla förstorar upp detta.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts