Arvid Skrivet 9 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 Själv har jag aldrig varit full. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 Själv har jag aldrig varit full. ....det har väl nästan alla varit.....jag har varit det en gång....jag är inte stolt över det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 Jag har inte varit det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2002 Det har jag varit många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många, många gånger.... Senast va i Lördags, den 5 Okt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 det är väl klart att man har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 jag e 14 och kan inte säga att jag har blivit full men jag har blivit lite dizzy många gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 Dizzy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 Dizzy? Samma sak som grggy tror jag??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 Jaha PS: Du glömde o:et i groggy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 Jaha PS: Du glömde o:et i groggy man måste trycka hårt på tangenterna på mitt tangentbord.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 Ok jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 Nej!! Fan va äckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 Samma sak som grggy tror jag??? aa...precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 Eh, ja. Det har väl alla!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 Eh, ja. Det har väl alla!? tror du alla har varit fulla eller? då är du dum i huvudet, det finns 13-14 åringar på sajten, och det kanske e många som dricker men absolut inte alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 Nej det är nog bara vi lite äldre på forumet som har den 'vanan'. En lättöl blir man inte full på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 Nej det är nog bara vi lite äldre på forumet som har den 'vanan'. En lättöl blir man inte full på Haha, vi äldre... HAHA!!! Jag var full för fösta gången när jag var 12-13år tror jag, sa jag tycker inte det är något fel på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 Haha, vi äldre... HAHA!!! Jag var full för fösta gången när jag var 12-13år tror jag, sa jag tycker inte det är något fel på det... vad stor man känner sig när man tillhör "vi lite äldre" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 11 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2002 vad stor man känner sig när man tillhör "vi lite äldre" det låter ju som ni är typ 30-40 år, så jävla gamla e ni ju inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 Jag har då aldrig ens druckit och det tänker jag inte förrän kanske när jag e 18... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts