Emil Killerman Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 jag saknar idaho på min bil list nummer ett jag vet inte vad det är för bil jag har lettat över allt den finns inte kan någon hjälpa mig med att får en bild och ett område där den kör? eller en sida där man kan se alla bilar.....eller någrahttp://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload6/gta.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 http://www.gtasajten.com/gtavc/bilar.php?load=2 kör runt här och där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Det finns bilder på alla bilar här på gtasajten! Btw, kan du inte förminska din bild i signaturen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 jag har tyvär ingen bild, men den är en ganska skruttig bil som svänger skitdåligt och är halvcabbad. den kör omkring överallt ungefär. ganska lik esperanto om jag inte har helt fel (rätta mig i sånna fall). de e bara att leta på. de är det värt i alla fall raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Killerman Skrivet 16 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 tackar så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 http://www.gtasajten.com/gtavc/bilar.php?load=2 kör runt här och där haha, den spalten där idaho är med går inte att gå in på... perfekt trött? japp raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 (redigerad) haha, den spalten där idaho är med går inte att gå in på... perfekt trött? japp raQzo é för trött för att fatta vad du menar *edit jasså, du menar så, bläddra längre ner Redigerad 16 augusti, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 okej, ja orkade inte börja surfa runt. nu ska ja sova, gonatt raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tvkds Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 (redigerad) Fortsätter i samma tråd då det är samma problem. hittar inte STRETCH någonstans. Begriper hur den ser ut... kanske bara otur eller håller de till på ett visst ställe? hittat den! Redigerad 17 augusti, 2003 av Tvkds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Fortsätter i samma tråd då det är samma problem. hittar inte STRETCH någonstans. Begriper hur den ser ut... kanske bara otur eller håller de till på ett visst ställe? 1. det är en limosin. 2. utanför Vercetti Manison Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts