Jacker Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 jag har målat egna Skins, men när jag har sparat dom och ska andvända dom så är Skinsen som orginalet! vad gör jag för fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 (redigerad) Har du gjort player skins? Lägg då in dom i Skins mappen i VC mappen och sen när du spelar så trycker då på Options-->Skins och väljer rätt skin. Redigerad 16 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Riktigt så enkelt e d väl inte? Ja har gjort ett skin o om jag läger in d i skins mappen i vc katalogen så kommer d inte up i skins menun i options menyn! Hur ska ja göra för att få de o funka?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Riktigt så enkelt e d väl inte? Ja har gjort ett skin o om jag läger in d i skins mappen i vc katalogen så kommer d inte up i skins menun i options menyn! Hur ska ja göra för att få de o funka?! Jo om du har gjort en skin som har rätt propotioner så räcker det att lägga det i skinsmappen. Det här gäller bara huvudpersonen då, inte poliser och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 Det måste vara .bmp format Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Jo om du har gjort en skin som har rätt propotioner så räcker det att lägga det i skinsmappen. Det här gäller bara huvudpersonen då, inte poliser och sånt. Hur vet ja om d e rätt propotioner? Ja har bara tagit orginalet, kopierat d o klistrat över från ett gamalt skin till detta så huvudet e på rätt plats o så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 är det bmp då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Hur vet ja om d e rätt propotioner? Ja har bara tagit orginalet, kopierat d o klistrat över från ett gamalt skin till detta så huvudet e på rätt plats o så. Om du inte har ändrat storleken på dom olika "rutorna" eller storleken på själva bilden så är det rätt. Men är det som Sentinel och Player sa, BMP format? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Om du inte har ändrat storleken på dom olika "rutorna" eller storleken på själva bilden så är det rätt. Men är det som Sentinel och Player sa, BMP format? hrm.. senitel btw, när jag gorde ett skin och tog modelen i skins mappen och gorde om i bmp. det funkar inte, testa ladda ner nåt normalt skin och ändra på det istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts