Jacker Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 (redigerad) jag är desperat nu! är på den biten då man ska börja köpa företag. Men min Ekonemi tillåter mig inte! Jag har pengar till Boatyard, och små företag, men om jag köper det så måste jag sammla pengar i 100 år för att inte bli pank när jag köper ställen som Malibu. Redigerad 16 augusti, 2003 av Cassidy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 jag är desperat nu! är på den biten då man ska börja köpa företag. Men min Ekonemi tillåter mig inte! Jag har pengar till Boatyard, och små företag, men om jag köper det så måste jag sammla pengar i 100 år för att inte bli pank när jag köper ställen som Malibu. Brandbil, police, taxi eller ambulance uppdragen !!!! Om du inte har hunter som jag inte tror att du har så tycker jag att du ska köra brandbils uppdragen!!(Jag tycker det är lättast ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 det lettaste sätte att tjäna pengar är att köra streetrace....ta det som kostar 10000....vinner du de får du 40000 alltså har du tjänat 30000.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 alltså det lättaste sättet är nog att sno polischeetan och köra viligante med den. jag å en polare klarade det på typ 5 min. (vi hade minigun som gjorde det lite lättare dock ) fick en massa pengar. att hitta alla 100 hidden packages ger också en massa pengar raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts