Pico Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Jag kan inte installera den! Den man laddar ner från den här sidan! Jag ersätter MAIN.scm men spelet hänger sig när det har laddat klart! Jag har t.o.m. installerat om och provat, men det går ändå inte! Lite hjälp skulle upskattas! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Kan bero på att det är från den tyska verisionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Du startar väl ett nytt spel? main.scm moddar brukar inte funka med sparade spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Arvid har rätt. Med en SCM mod måste du alltid starta ett nytt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts